Full options A2 op Kleinanzeigen: EUR 9.999,-
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... -216-17982
Full options A2 met GPS, leder, standverwarming etc.
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ja dat klopt! Daar hou ik van.
Maar van alles aan de advertentie zegt me dat er iets niet klopt.
Voor een Duitse A2 is deze behoorlijk uitgewoond !
En waren er gisteren foto’s van het onderhoudsboekje? Of heb ik dat mis?
Maar van alles aan de advertentie zegt me dat er iets niet klopt.
Voor een Duitse A2 is deze behoorlijk uitgewoond !
En waren er gisteren foto’s van het onderhoudsboekje? Of heb ik dat mis?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Voor de vraagprijs had de verkoper wel even wat meer moeite mogen nemen om de auto blinkend en wel op de plaat te zetten.
Ik vind de term "uitgewoond" ietwat overtrokken. Ik zie geen buitensporige slijtage of vlekken. Hij had voor het geld wellicht een ander klima paneel mogen plaatsen. Voor de rest is hetveen heel mooie samenstelling, maar de vraagprijs niet gerechtvaardigd.
In de lijst aan werkzaamheden wordt niet gerept over de hogedrukbrandstofpomp of injectoren. Degene die hem overneemt krijgt die extreem hoge rekening vroeg of laat nog gepresenteerd. Er is ook geen Proboost tuning toegepast. Als liefhebber en verzamelaar had hij dit op z'n minst moeten weten en doorvoeren. De FSI rijdt dan nóg lekkerder en de levensduur van het koelwatersysteem wordt verlengd door het terugbrengen van de temperatuur waarop het systeem in werking treedt.
Het is de Duitsers in de bol geslagen, ook voor minder goed verkrijgbare onderdelen wordt de hoofdprijs gevraagd.
Ik vind de term "uitgewoond" ietwat overtrokken. Ik zie geen buitensporige slijtage of vlekken. Hij had voor het geld wellicht een ander klima paneel mogen plaatsen. Voor de rest is hetveen heel mooie samenstelling, maar de vraagprijs niet gerechtvaardigd.
In de lijst aan werkzaamheden wordt niet gerept over de hogedrukbrandstofpomp of injectoren. Degene die hem overneemt krijgt die extreem hoge rekening vroeg of laat nog gepresenteerd. Er is ook geen Proboost tuning toegepast. Als liefhebber en verzamelaar had hij dit op z'n minst moeten weten en doorvoeren. De FSI rijdt dan nóg lekkerder en de levensduur van het koelwatersysteem wordt verlengd door het terugbrengen van de temperatuur waarop het systeem in werking treedt.
Het is de Duitsers in de bol geslagen, ook voor minder goed verkrijgbare onderdelen wordt de hoofdprijs gevraagd.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16