Wow, die witte is echt smetteloos wit zeg! Is dat net zo wit als de baard van vader Abraham? Verkoper heet immers Kartner :-))
Maar eerlijk is eerlijk, dit is een pracht exemplaar. En de verkoper heeft het bij het rechte eind, in deze kleur zijn er niet veel verkocht. De airco vind ik geen groot gemis, onze vorige auto had hem ook niet en we hebben dit niet echt als een gebrek ervaren. Blijft persoonlijke voorkeur.
De eerste eigenaar heeft er maar 20.000 mee gereden en de laatste eigenaar 30.000. Ik vraag me af hoe het zit met dit motortje en olieverbruik. Moest de onze zojuist na 2200km weer aanvullen. Maar nee, wil niet weer een discussie oplaaien over dit manco van de 1.4. Blijf het enkel interessant vinden.
CS vs. CS
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Rein
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik was blijkbaar even verblind door de kleur en heb de advert nogeens goed goed gelezen... Het lijkt inderdaad een hele hele mooie dit en dan is prijs van vader abraham (...thx hans jan) zeker niet verkeerd. en ach, een airco kan er vast wel ingebouwd worden als je er perse een zou willen. En ja inbouwen zou ik dan doen, want vind het zo veel fijner met een airco
- Audi_gekkie
Volgens mij is dat dezelfde als die van een jaar geleden hans jan...ben er eigenlijk wel zeker van....
Dat denk ik ook, maar toen veel duurder.Een dik jaar geleden werd ook een witte aangeboden met ongeveer dezelfde kilometerstand, maar die was ruim 10k!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nu je het zegt, inderdaad. Daar hebben we ook nog veel over gezegd. Er werden toen andere foto's in de advertentie gebruikt en deze heeft ook geen airco.Volgens mij is dat dezelfde als die van een jaar geleden hans jan...ben er eigenlijk wel zeker van....
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16