mooie A2 met juiste accesoires

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Plaats reactie
audietje

14 jan 2012, 14:22 0 x

Zoals ik al meldde ben ik even wezen kijken in Kwinsheul
A2 ziet er keurig uit. mooie kleur, mooie stoelen en driespaaks-stuur.
Papieren ook ingezien. Serviceboekje is bijgewerkt en afgestempend door VAG dealer.
Moet alleen nieuwe banden . Deurvanger linkervoorportier laat de befaamde knak horen dus zou vervangen moeten worden. Volgens verkoper werkt OSS zoals het hoort.
Stoelen zitten lekker. Zijkanten zijn wat hoger dan bij normale uitvoering. Stoelen electrisch in hoogte verstelbaar. dubbele bagagebodem. Alleen van rechter voorspatboard op de kunstof boog is wat lak afgeschraapt. Daar werd ik door verkoper op attent gemaakt. Had zelf niet eens gezien.
De naafdeksels zijn natuurlijk wat afgebladderd en de knoppen van de concert 2 liggen wel diep. radio doet het overigens goed. Heb geen proefrit gemaakt en hoe ie technisch is weet ik natuurlijk ook niet.
Maar ik heb weer geconstateerd dat een A2 niet verouderd !
Auto is 2 jaar ouder dan die van mij met gelijke KM stand.
Ik houd mijn kastelrote nog maar even onder mijn hoede.
groet
Audietje
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=murnk1fe11fi
msas

15 jan 2012, 21:45 0 x

Wel weer apart dat er in de advertentie gesproken wordt over een S-line uitvoering, terwijl je op de foto's al snel kunt zien dat het niet een S-line is. De gemonteerde sportstoelen (lijken me overigens wel erg lekker zitten) en het driespaaks stuurwiel waren gewoon opties die je destijds kon aanvinken.

Michel
audietje

16 jan 2012, 09:05 0 x

[quote="msas"]Wel weer apart dat er in de advertentie gesproken wordt over een S-line uitvoering, terwijl je op de foto's al snel kunt zien dat het niet een S-line is. De gemonteerde sportstoelen (lijken me overigens wel erg lekker zitten) en het driespaaks stuurwiel waren gewoon opties die je destijds kon aanvinken.

Michel[/quote]
Oke. Waaraan kun je een S line herkennen ?
groet
Audietje
msas

16 jan 2012, 12:33 0 x

In een ander topic was hiervoor een link naar een website geplaatst;

S-line uitleg:
http://www.audia2museum.de/68.html

Ik heb niet gecontroleerd of de S-line in Nederland dezelfde specificaties had. Hiervoor moet ik eens gaan neuzen in de originele brochure die ik ergens thuis heb liggen.

Michel
audietje

16 jan 2012, 12:56 0 x

Oke.
of dat exemplaar in Kwinsheul een fiss had weet ik niet. In ieder geval niet de afgebeelde wielen.
Ik heb ook nog een aantal originele nederlandse brochures. ga ook eens op zoek.
groet
Audietje
Plaats reactie