<font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">Ik ben net voorzien, anders had ik dit setje gekocht: </font><font color="#606060" face="Roboto, Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif">
</font>
Ook hier geldt: wat een gek ervoor geeft. En @foppe heeft gewoon enorm pech! Maar ik vind de set ook niet aan de prijs. Voor origineel spul in goede staat moet je nu eenmaal in de buidel tasten en de een heeft meer geluk dan de ander.
Voor nieuwe wieldopen ben je gewoon meer dan 200 € kwijt. En deze doppies zien er best goed uit, dus ik vind de prijs goed meevallen.
Voor 25 euro kun je ook wel wat vinden hoor, maar dan mankeert er wel wat aan of is er wat afgebroken oid.
Dus ja, het is uiteindelijk wat een gek ervoor over heeft. Ben ik dan gek ? Blijkbaar wel nu haha
Ik zou ze er 's winters gewoon aflaten. Het meerverbruik is in de praktijk toch niet te meten ...
Het zijn leuke hebbedingen voor de 3L, maakt de auto kompleet en origineel.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot