Blijft toch een apart kleurtje.
Met een A2 in een gangbare kleur val je al op....laat staan met deze kleur.
Wielen geven hem wel extra smoel.
groet
audietje
http://www.audi.de/gebrauchtwagen/audi/ ... 3_agwb.htm
kleur
[quote="Rinus"]Ik vind het een superkleur, maar de vrouw vond het niks. Ik wist er eentje te staan in Zaandam, en daar was ik dan naar gaan kijken, als de vrouw het maar goed had gevonden.[/quote]
ja je weet toch: de man is het hoofd van het gezin en de vrouw de nek. Als de nek draait moet het hoofd wel meedraaien. :lol:
ja je weet toch: de man is het hoofd van het gezin en de vrouw de nek. Als de nek draait moet het hoofd wel meedraaien. :lol:
[quote="Rinus"]Ik vind het een superkleur, maar de vrouw vond het niks. Ik wist er eentje te staan in Zaandam, en daar was ik dan naar gaan kijken, als de vrouw het maar goed had gevonden.[/quote]
Rinus, ik heb een vrouw die nog niet eens mee gaat kijken als ik een andere auto ga kopen
Wat ik ook koop het boeit haar helemaal niets. Als het ding maar rijd en in orde is. Of hij nu nieuw of 15 jaar oud is doet haar niks.
Ben 37 jaar getrouwd en is werkelijk nog nooit mee geweest als er een andere auto moest komen. Niet naar een nieuwe, niet naar een tweedehands,never,nooit. Als ik er mee thuis kom zegt ze wel of ze hem mooi of lelijk vind. Van de Audi A2 zij ze dat het model wel ging en de kleur was aardig. Minpunt van de wagen volgens haar, slecht zicht vooral rechts en links voor, te kleine buitenspiegels en het wegrijden met 4 personen dan slaat bij haar meer dan regelmatig de motor af en daarom rijd ze er weinig in. Zij ziet liever een Peugeotje 107 of zo iets. Ja zulke heb je ook
. Het viel haar laats wel op dat ze er nooit geen ziet. Zijn die zo slecht verkocht vroeg ze. Toen ik dat met ja beantwoorde maar dat dit eigenlijk met de prijs te maken had vroeg ze wat kost zo'n ding dan, ik noemde de nieuwprijs en ze geloofde mij in eerst instantie niet en antwoordde toen dat iemand dan toch wel niet goed bij z'n hoofd was als men zoveel geld uitgeeft aan een vervoermiddel. :oops: Tja die mensen heb je ook en daar kan ik goed mee leven
Sjors
Rinus, ik heb een vrouw die nog niet eens mee gaat kijken als ik een andere auto ga kopen

Sjors
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo Sjors,
Bij mij is het dus precies andersom, (deze week ook 37 jaar getrouwd).
Indien ik een auto ga/ging kopen was/is ze altijd van de partij. Vindt ze ook leuk om te doen. Toen de A2 ergens in 2000 in Nederland uit kwam zijn wij daar ook naar wezen kijken.
Los van de prijs vond ik het een hele leuke auto (toen al). Mijn vrouw vond het echt helemaal niets en na een proefrit werd hij helemaal de hoek in gesmeten. Het werd toen dus weer een A4.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik heb er uiteindelijk toch een gekocht! Echter nu ben ik reeds met de 2e A2 bezig en mijn vrouw is er helemaal wezenloos van!!!!!(telt onderweg het aantal A2's die we tegenkomen).
Het kan dus verkeren.
Theo
Indien ik een auto ga/ging kopen was/is ze altijd van de partij. Vindt ze ook leuk om te doen. Toen de A2 ergens in 2000 in Nederland uit kwam zijn wij daar ook naar wezen kijken.
Los van de prijs vond ik het een hele leuke auto (toen al). Mijn vrouw vond het echt helemaal niets en na een proefrit werd hij helemaal de hoek in gesmeten. Het werd toen dus weer een A4.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik heb er uiteindelijk toch een gekocht! Echter nu ben ik reeds met de 2e A2 bezig en mijn vrouw is er helemaal wezenloos van!!!!!(telt onderweg het aantal A2's die we tegenkomen).
Het kan dus verkeren.
Theo
[quote="Thck"]Hallo Sjors,
Het kan dus verkeren.
Theo[/quote]
Ja Theo, Ik heb dat in begin wel jammer en vreemd gevonden maar dat boeit me nu niet meer. Dat zit bij haar ook in de familie. Broers of zussen zullen ook nooit even kijken als je met een andere auto komt voorrijden. Maar goed ze heeft wel andere kwaliteiten en het heeft ook zijn voordelen. Ik mag altijd zelf kiezen en dat is wel makkelijk
Sjors
Het kan dus verkeren.
Theo[/quote]
Ja Theo, Ik heb dat in begin wel jammer en vreemd gevonden maar dat boeit me nu niet meer. Dat zit bij haar ook in de familie. Broers of zussen zullen ook nooit even kijken als je met een andere auto komt voorrijden. Maar goed ze heeft wel andere kwaliteiten en het heeft ook zijn voordelen. Ik mag altijd zelf kiezen en dat is wel makkelijk

Sjors
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De A2 was eigenlijk de keuze van mijn vrouw (zie topic Rinus met Alumientje), en ik had er in het begin niks mee. Ik ben meer een "coupe "man. Mijn vrouw valt altijd op aparte modellen
. Maar ze wilde perse bepaalde kleuren niet, en die oranje was er eentje van. Rood vind ze ook niks. Maar ik ben helemaal om wat de A2 betreft. Het karretje heeft mijn hart gestolen, en niet in het minst doordat het zo lekker rijdt.

- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Mijn vrouw zij in het begin altijd "het is geen Audi", dat is inmiddels verbasterd naar
"gnaudi (spreek uit als knaudi).
Dus indien we ergens naar toe gaan is het altijd "gaan we met de A4 of met knaudi""?
Theo
"gnaudi (spreek uit als knaudi).
Dus indien we ergens naar toe gaan is het altijd "gaan we met de A4 of met knaudi""?
Theo