Audi A2 in 5 persoons uitvoering.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Voor wie er naar op zoek is:
Rode Colour Storm: http://link.marktplaats.nl/615023236
Zwarte 1.6 FSI met sportstoelen: http://link.marktplaats.nl/615184939
Rode Colour Storm: http://link.marktplaats.nl/615023236
Zwarte 1.6 FSI met sportstoelen: http://link.marktplaats.nl/615184939
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Wel apart dat de rode CS 3 3-punts gordels heeft en de zwarte 2 3-punts gordel en 1 heupgordel.
Of zie ik het verkeerd?
Of zie ik het verkeerd?
Als je een A2 zoekt kan ik je hem echt aanbevelen, erg veel verstand van alles uitvoeringen mankementen etc, en de auto wordt in overleg keurig afgeleverd met alle wensen die je wel of niet hebt. Ik heb er bijvoorbeeld voor gekozen de auto met een kleine lakschade en "ongewassen" te laten leveren omdat ik er zelf hobby aan heb auto's te detailen.
Ik heb mijn wensen en max kilometrage doorgegeven en samen met Jan gezocht in duitsland naar geschikte kandidaten.
Toen een waarschijnlijk juiste gevonden was is Jan voor ons gaan kijken en heeft me op locatie gebeld en alle dingen die opvielen besproken, zowel positief als negatief. Daarna heeft hij de auto naar Nederland gehaald en zijn wij hem gaan bekijken, toen we een akkoord hadden bereikt heeft hij de papieren om te importeren verder in orde gemaakt en zijn we samen naar de RDW gegaan. Daar is de import verder geregeld en ben ik met de auto naar huis gereden.
Ik heb mijn wensen en max kilometrage doorgegeven en samen met Jan gezocht in duitsland naar geschikte kandidaten.
Toen een waarschijnlijk juiste gevonden was is Jan voor ons gaan kijken en heeft me op locatie gebeld en alle dingen die opvielen besproken, zowel positief als negatief. Daarna heeft hij de auto naar Nederland gehaald en zijn wij hem gaan bekijken, toen we een akkoord hadden bereikt heeft hij de papieren om te importeren verder in orde gemaakt en zijn we samen naar de RDW gegaan. Daar is de import verder geregeld en ben ik met de auto naar huis gereden.
- Audi_gekkie
[quote="quattronl"]Hmmm, moet dan maar eens een keer bij die Eenink langsgaan
Die sportstoelen staan wel fraai zeg.[/quote]
Je krijgt een prachtige 3 cilinder roffel of lepel je die eruit en toch maar een 5 cilinder inproppen? :lol:

Je krijgt een prachtige 3 cilinder roffel of lepel je die eruit en toch maar een 5 cilinder inproppen? :lol:
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"][quote="quattronl"]Hmmm, moet dan maar eens een keer bij die Eenink langsgaan
Je krijgt een prachtige 3 cilinder roffel of lepel je die eruit en toch maar een 5 cilinder inproppen? :lol:[/quote]
Oh, een 2.3E in de A2. Dat zal gaan als de brandweer. 133 PK in zo'n klein karretje.......

Je krijgt een prachtige 3 cilinder roffel of lepel je die eruit en toch maar een 5 cilinder inproppen? :lol:[/quote]
Oh, een 2.3E in de A2. Dat zal gaan als de brandweer. 133 PK in zo'n klein karretje.......

[quote="Audi-gekkie"][quote="quattronl"]Hmmm, moet dan maar eens een keer bij die Eenink langsgaan
Arme voorwieltjes :roll:
Maar het idee is leuk ja
Nee hoor, 3 cilindertje diesel klinkt ook niet erg.

Arme voorwieltjes :roll:
Maar het idee is leuk ja

Nee hoor, 3 cilindertje diesel klinkt ook niet erg.