Als je nog een origineel zonne-rolscherm wilt voor je achterruit
Zoek even op ebay.de Artikelnr 260631694097
Of op: sonnenrollo A2
Inclusief verzendkosten is dit een koopje!
Suc6,
Louis
Origineel zonnescherm achterruit (sonnenrollo)
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Deze dus:
http://www.ebay.de/itm/Sonnenrollo-Sonn ... 3caedc0b11
Kan niet zien of deze compleet is, wel een mooi prijsje ...
http://www.ebay.de/itm/Sonnenrollo-Sonn ... 3caedc0b11
Kan niet zien of deze compleet is, wel een mooi prijsje ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Ik heb vorig jaar deze optie ook via deze verkoper gekocht.
De rollo wordt in een aluminium houder opgerold. Zeer mooie kwaliteit.
De rollo wordt in een aluminium houder opgerold. Zeer mooie kwaliteit.
- Audi_gekkie
Zeker geen nutteloze accessoire!
In de zomer staat de zon hoog en brand flink in op het gedeeltelijke horizontale glas.
De passagiers achterin ervaren met een zonnerollo minder warmte en de airco krijgt het ook makkelijker.
Daarnaast ervaar ik dat ik in de nacht geen last meer heb van de lampen van mijn achterligger.
In de zomer staat de zon hoog en brand flink in op het gedeeltelijke horizontale glas.
De passagiers achterin ervaren met een zonnerollo minder warmte en de airco krijgt het ook makkelijker.
Daarnaast ervaar ik dat ik in de nacht geen last meer heb van de lampen van mijn achterligger.
Zonnescherm aangekomen...
Originele Audi verpakking. Inclusief verzending kwam dit neer op : 12,95 euro zonnescherm + 12 euro verzending = 24,95 euro. Rechtstreeks aan huis besteld door leveringsfirma dus niet via de Post... maw. er kan quasi niets misgaan.
Enige wat nu nog rest is beter weer met vooral meer zon om dit kleinood te installeren en op doeltreffendheid uit te testen.
Originele Audi verpakking. Inclusief verzending kwam dit neer op : 12,95 euro zonnescherm + 12 euro verzending = 24,95 euro. Rechtstreeks aan huis besteld door leveringsfirma dus niet via de Post... maw. er kan quasi niets misgaan.
Enige wat nu nog rest is beter weer met vooral meer zon om dit kleinood te installeren en op doeltreffendheid uit te testen.
- Audi_gekkie
[quote="Mc.Didi"]
Enige wat nu nog rest is beter weer met vooral meer zon om dit kleinood te installeren en op doeltreffendheid uit te testen.[/quote]
Ik heb het scherm altijd omhoog, zomer en winter.
Wat ik al aangaf het is 's avonds is het ook prettig i.v.m. de autolichten van je achterliggers.
Enige wat nu nog rest is beter weer met vooral meer zon om dit kleinood te installeren en op doeltreffendheid uit te testen.[/quote]
Ik heb het scherm altijd omhoog, zomer en winter.
Wat ik al aangaf het is 's avonds is het ook prettig i.v.m. de autolichten van je achterliggers.