a2 3L bij jetcars

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Audi_gekkie

01 mar 2015, 21:54 0 x

:) ) =)) Top humor! Hier hou ik van.

En hoe bevalt deze?
Nog wat kunnen afdingen?
Dirck

15 mar 2015, 09:17 0 x

Ze hebben prima koffie en de mooie in het Hoofdgebouw vallen best mee, maar die zijn ook stevig aan de prijs.... het buiten terrein, ik weet dat ze erg goede fotograaf hebben en weten alles zo te nemen.....

Maar ook wij, als we kijken en raam of deur open laten, en er word ook wel eens iets vernield... dus klanten kunnen er ook wat van.
Kijk of het een verse is en soms zit er een goede tussen maar 98% rommel... vooral export Afrika of zo...
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

15 mar 2015, 09:46 0 x

D reputatie van JetCars is bekend bij ons in REO (Rotterdam en omstreken). Verschillende malen geweest. Als je er een auto gaat kopen, dan moet je goed bekend zijn met het model, en dan op je eigen kennis (en / of de kennis van degene die je eventueel hebt meegenomen) vertrouwen. Er staan goede auto's tussen, maar vooral hetgeen dat op het achterterrein of bijterreintjes staat, is 80% bagger.
Dirck

15 mar 2015, 17:25 0 x

Als je een Peugeot diesel kocht met nieuwe kenteken is dat Leger Dump!
Daar zitten nog best goede tussen met redelijke staat van onderhoud!
Ook die stonden een groot aantal op de parkeerplaats maar weet niet hoeveel er nog zijn.
Dat is dus een partij bij Domeinen kopen en proberen vlot kwijt te raken.
Wel is je merk en kleurkeuze dan beperkt tot het Defensie Blauwe dus heel herkenbaar voor de ex militairen.. ... maar wel leuk, een nieuwe kenteken op oudere diesel met flink wat ervaring!

En de Koffie, niets mis mee en ik kijk graag naar hoe ze de voertuigen mishandelen in de werkplaats... zijn ze toch nog ergens goed in.
Maar REO, niet zo bescheiden, van Groningen tot Duinkerken weten ze het al...
Johan 3L

15 mar 2015, 21:35 0 x

Die Dirck roemt nogmaals de koffie bij Jet.
Of je komt er vaak of je bent er vaak.
Plaats reactie