Lijkt met helemaal nog niet zo gek.....Stoere velgen zo icm met de votex kit. En plastic kan van die achterlichten af denk ik...
https://a2-freun.de/forum/redirector.ph ... %3Dst%7Cas
Met Votex
- Audi_gekkie
Gave A2 en ook nog een 5-zitter!
Toch wel erg mooi hè zo'n gladde grille?
Toch wel erg mooi hè zo'n gladde grille?

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Exterieur stoer en fraai (zonder de plastic kappen op koplampen en achterlichten), interieur afgezien van de 5 zitplaatsen niet heel spannend.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Ik heb het op 31 mei getest... mooie leder maar daar ging mijn zoon Sasja, erg mager en slechts 49 Kg in midden zitten en ik ben zelf ook niet breed maar was erg krap achterin!
Het is voor 3 pubers of kinderen te doen maar geen volwassenen..
Ook bij slechts 2 personen zit je tegen de randen van de midden stoel en gordel omdoen voor iets steviger personen is het kontje optillen...
Dus voor je een 5 personen versie koopt, het is een 2+3 dus 2 volwassen voorin + 3 Kids en geen 5 volwassen Sumo Worstelaars!
Het is voor 3 pubers of kinderen te doen maar geen volwassenen..
Ook bij slechts 2 personen zit je tegen de randen van de midden stoel en gordel omdoen voor iets steviger personen is het kontje optillen...
Dus voor je een 5 personen versie koopt, het is een 2+3 dus 2 volwassen voorin + 3 Kids en geen 5 volwassen Sumo Worstelaars!
Nee, zelfs die niet, mijn buren, bekend van diverse TV programma's hebben ook die maten, maar ze zijn te breed, wel voldoende been ruimte en je ziet dan de afdruk in de voorstoel staan zoals ook veel kids onder de 8 jaren vaak doen... daarom een hoes op achterzijde waar ook speelgoed en zo in kan!