Account van vriend geleend, niet zo handig met compjoeters. Olivier Pierre klinkt als zijnde Frans. Op beide namen tref ik met Google search ook weinig.
Op de foto is het pand van Snellens Watersport waarneembaar, zie http://www.snellens.com. Deze bevindt zich in Haelen, dat is 100km van de plek waar de verkoper mee adverteert. Ga je nog verder met informeren? Wel leuke speuropdracht :-))
Heb ooit zoiets gedaan met een links gestuurde A1 Cabrio die voor belachelijk weinig geld werd aangeboden op autoscout.nl. Je kent het wel. Verhuisd voor werk naar UK, auto niet meer nodig, transport wordt geregeld, geld overmaken naar transportbedrijf, etc.etc. Kreeg alles opgestuurd, foto's met eigenaresse zelfs naast de auto, kopie onderhoudspapieren, kopie identiteitskaart, maar ze viel door de mand toen het transportbedrijf niet bleek te bestaan en haar mails bleken te komen van een locatie in Dld. Daarna was het contact stil, maar spannend was het wel :-D
A2 1.4 TDI 2005 met 1, 2 of 3 ton aan kilometers erbij?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
@HansJan Neh het ontbreekt mij aan tijd voor dit soort onzin 

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Of moeten we alle leden vragen een mail te sturen naar de verkoper met de vraag of de kilometerstand wel klopt? :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Goed idee! :-j
Ik heb dit inmiddels toch gedaan (3 dagen geleden) en tot op heden geen antwoord.
Ik heb dit inmiddels toch gedaan (3 dagen geleden) en tot op heden geen antwoord.