Nieuwe koplampen

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Plaats reactie
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

22 jan 2018, 18:02 0 x

Net koplampen gespot voor een zeer aantrekkelijke prijs. Heb er zelf geen nodig, anders wist ik het wel

https://www.mijnautoonderdelen.nl/auto- ... Code=22308

Rechts op voorraad, linker op bestelling.
stefan74
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

22 jan 2018, 19:41 0 x

Ja, dat klopt deze gasten zijn heel goedkoop met A2 koplampen, deze prijs hebben ze reeds sinds eind vd zomer 2017 (toen waren links en rechts op voorraad).
Heb destijds een set gekocht; waren Valeo's in groene valeo doos.

Wat wel eigenaardig was met mijn set, de plastic hoogteverstelling-bout was compleet anders (hoger c.q. langer), waardoor mijn metalen bouten niet meer vastgedraait konden worden aan de onderzijde.
De oude, kortere plastic hoogteverstelling-bout overzetten van de originele koplampen was geen optie ivm met ander draad.
Ik heb dus 2 langere metalen bouten moeten regelen.

Ik bedoel dus niet de hoogteverstelling van de lampen, maar de hoogteverstelling van koplamp-unit, waarmee je tevens, met een metalen bout er doorheen, de unit zelf vast zet.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 jan 2018, 12:49 0 x

Dis is inderdaad een flinke prijspakker! Zelfs in de handel gaan gebruikte koplampen voor meer weg. :D

Ik heb deze lampen recent voor een A2 rijder met LED upgrade ingebouwd, maar heb dit verschil niet opgemerkt. De montage met de originele bouten verricht.
Plaats reactie