Een lid van het Duitse forum, papahans, heeft een batch nieuwe handrem knoppen gefabriceerd. Deze zijn niet meer bij de dealer te bestellen.
Mocht er iemand interesse hebben dan kun je hier verder lezen :
https://a2-freun.de/forum/forums/topic/ ... fertigung/
De kosten zijn 40 euro.
Nieuwe handrem knoppen te koop op Duitse forum
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat zijn juweeltjes!
Vrees echter dat ze de glans snel verliezen en gevoelig blijven voor beschadigingen omdat aluminium nu eenmaal zacht materiaal is.

Vrees echter dat ze de glans snel verliezen en gevoelig blijven voor beschadigingen omdat aluminium nu eenmaal zacht materiaal is.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Nu pas? een mede forum lid had ze eind vorige jaar al besteld en kreeg ze voor de kerstdagen zo geleverd!
Zelf polijst ik ze alleen maar en dan met eerst kleurloze blanke lak en dan 3 lagen 2K UV lak erover en in oventje even afbakken... voor sterke beschermende lak laag!
Zelf polijst ik ze alleen maar en dan met eerst kleurloze blanke lak en dan 3 lagen 2K UV lak erover en in oventje even afbakken... voor sterke beschermende lak laag!
- Bijlagen
-
- IMG-20190419-WA0012.jpg (183.81 KiB) 3302 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
eekhoorntje schreef: ↑20 apr 2019, 09:17Nu pas? een mede forum lid had ze eind vorige jaar al besteld en kreeg ze voor de kerstdagen zo geleverd!
Je lijkt me de enige eekhoorn die niet aan winterslaap doet...
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja, maar dan heb je er wel die met liefde voor de A2 is gemaakt