Zeldzaam
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat is nou echt een z.g.a.n. exemplaar, maar met een vraagprijs die wel erg dicht dicht bij "nieuw" ligt 

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Slik, wat een beauty inderdaad. En schitterende foto's ook, hier is echt professioneel werk van gemaakt. In deze staat tref je ze zelden. Hier heeft een liefhebber mee gereden en voor gezorgd. Alles ziet er smetteloos uit. Heel mooi. Maar wat een prijs ... OEF.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- wouterduijndam
- Audi A2 clublid
Prachtig!! Mooi ook die opberg netten in de rugleuningen van de voorstoelen.
- HansJan
- Moderator
In de omschrijving staat "Tiefgrün perleffekt". Daarmee zou het een Sonderlackierung zijn en dus zeer zeldzaam. De A2 kleur "Piniengrün perleffekt" geeft met lichtinval een paarse gloed, maar die zie ik op geen van de foto's terug. Deze kleur lijkt helderder, maar Tiefgrün is veel donkerer. Zoek het maar eens op. Door het bewerken van de foto's worden we op het verkeerde been gezet. Even een belletje aan wagen? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Deze Handelaar op loopafstand voor mijn heeft veel meer staan!
https://www.autoscout24.nl/autobedrijve ... mbh?page=2
En deze ATL met weinig km is geen Piningrun, ik was daar en oude AUA in staat van ontbinding wegens zwaar gebruik had ik er vlak naast staan!
Als je naar Stipt van Rick kijkt, die maakte zo ook "Fabrieksnieuw" en doet op techniek na vaak hetzelfde.
Wel vermoed ik dat naast foute niet originele pookknop en ook een AUA / AMF knoppen in zitten en geen Softlak!
Ik zag wel originele rubbers in wielophanging, fusee en stuurkogels en die gaat hij wel vervangen!
Het is een Show model van Dealer die laat verkocht is en weinig gebruikt.
In Duitsland van belasting nog mee, alleen Milieu Zonde in steden maar in NL word €278 om €1100 MRB per jaar flinke hap extra!
Ik weet niet of de kleur opgave klopt maar geen Pinin Grun die van mijn zoon er naast stond.
Maar ik zag leuk Museum zoals onze NL Niko Aaldering ook in Brummen heeft.
https://www.autoscout24.nl/autobedrijve ... mbh?page=2
En deze ATL met weinig km is geen Piningrun, ik was daar en oude AUA in staat van ontbinding wegens zwaar gebruik had ik er vlak naast staan!
Als je naar Stipt van Rick kijkt, die maakte zo ook "Fabrieksnieuw" en doet op techniek na vaak hetzelfde.
Wel vermoed ik dat naast foute niet originele pookknop en ook een AUA / AMF knoppen in zitten en geen Softlak!
Ik zag wel originele rubbers in wielophanging, fusee en stuurkogels en die gaat hij wel vervangen!
Het is een Show model van Dealer die laat verkocht is en weinig gebruikt.
In Duitsland van belasting nog mee, alleen Milieu Zonde in steden maar in NL word €278 om €1100 MRB per jaar flinke hap extra!
Ik weet niet of de kleur opgave klopt maar geen Pinin Grun die van mijn zoon er naast stond.
Maar ik zag leuk Museum zoals onze NL Niko Aaldering ook in Brummen heeft.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik denk dat de kleur wel klopt HansJan, als ik foto's bekijk waar zonlicht op de lak valt, dan zie je dat het groen wat lichter lijkt:
Een ontzettend mooie kleur die niet snel zal vervelen door de wisselende effecten bij verschillend licht buiten.
Maar wat een prijs. Jammer dat we er waarschijnlijk niet achter zullen komen wat er uiteindelijk gebeurt met een auto als deze.
Een ontzettend mooie kleur die niet snel zal vervelen door de wisselende effecten bij verschillend licht buiten.
Maar wat een prijs. Jammer dat we er waarschijnlijk niet achter zullen komen wat er uiteindelijk gebeurt met een auto als deze.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Die pool was een originele ABT accessoire voor de A2 samen met een bijpassende handremhandgreep.
Mooie bak, stevige prijs, maar zo nu en dan komt er eentje voorbij.
Op Facebook heeft een NLD liefhebber een witte ATL gescoord met S-line pakket, hele mooie uitvoering ook. Hij/ zij komt vanzelf voorbij @Paulus
Mooie bak, stevige prijs, maar zo nu en dan komt er eentje voorbij.
Op Facebook heeft een NLD liefhebber een witte ATL gescoord met S-line pakket, hele mooie uitvoering ook. Hij/ zij komt vanzelf voorbij @Paulus

Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Nog iets zeldzaams, sinds lange tijd weer een Papaya Orange in de verkoop:
Gerade bei #Kleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... pp_android
Niet echt een mooie, als deze niet oranje was zou hij in Nederland minstens 6000 minder waard zijn.
Gerade bei #Kleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... pp_android
Niet echt een mooie, als deze niet oranje was zou hij in Nederland minstens 6000 minder waard zijn.