[quote="lemoi"]een CANBUS aanleggen is niet zo'n probleem. Zag even niet uit welk jaar je auto is (hij moet dan wel CANBUS hebben). Ik heb het bij mij ook gedaan en was eigenlijk best simpel[/quote]
Zit er die Canbus standaard in de mijne deze is van januari 2004 en benzine uitvoering. Is het niet zo dat als men er een ander merk radio inbouwt die Canbus eruit gesloopt wordt!!
Groet,
Sjors
Concert 2
[quote="niwesa"]De duitse audi concert 2 meneer reageert in elk geval niet op mijn vragen of hij naar Nederland verstuurd en of er een code bij zit.
Ben bang dat het hem niet wordt. :roll:[/quote]
Gelijk heb je.
er staan er nog meer op e-bay.de.
groet
audietje
Ben bang dat het hem niet wordt. :roll:[/quote]
Gelijk heb je.
er staan er nog meer op e-bay.de.
groet
audietje
[quote="j.hoeben1"][quote="lemoi"]een CANBUS aanleggen is niet zo'n probleem. Zag even niet uit welk jaar je auto is (hij moet dan wel CANBUS hebben). Ik heb het bij mij ook gedaan en was eigenlijk best simpel[/quote]
Zit er die Canbus standaard in de mijne deze is van januari 2004 en benzine uitvoering. Is het niet zo dat als men er een ander merk radio inbouwt die Canbus eruit gesloopt wordt!!
Groet,
Sjors[/quote]
Ik zou niet weten waarom ze een CANBUS eruit slopen. Als ie al achter de radio ligt dan zal ie daar okk wel blijven. Lag ie nog niet achter je radio dat moet je effe draadjes trekken, makkelijkste vanuit het dashboard.
Groet,
Sjors[/quote]
Ik zou niet weten waarom ze een CANBUS eruit slopen. Als ie al achter de radio ligt dan zal ie daar okk wel blijven. Lag ie nog niet achter je radio dat moet je effe draadjes trekken, makkelijkste vanuit het dashboard.