G3 erkenning jeetje daar ben ik mij een tijd lang mee bezig geweest.
Het ging toen om de zelfde gasinstallatie als hier in Nederland geleverd word.
WIe nu dan de G3 erkenning moet of mag afgeven is onduidelijk.
je bent volledig afhankelijk van de billijkheid van de Importeur dan wel gasboer die wat voor je wil betekenen.
Ik had toen gas in willen laten bouwen in Polen maar heb daar toen van afgezien omdat de tegenwerking erg groot is .
Rdw wijst je door naar de importeur de importeur zegt wij hebben het niet geleverd enz enz
Uiteindelijk maar zelf ingebouwd
A2 met 66L. gastank
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Die kennis van mij laat de auto staan.
Hij heeft navraag gedaan of de aangeboden A2 in Nederland als G3 erkend zou worden, maar dit kon niet. :cry:
Ik dacht dat auto's van na 1995 altijd G3 waren :?:[/quote]
Voor de aanduiding G3 op het kentekenbewijs moet je voldoen aan een aantal voorwaarden, het zijn niet alle merken die in aanmerking komen voor de G3 aanduiding. Het aangeboden merk Vega valt daar bijvoorbeeld niet onder, bovendien moet de installatie zijn ingebouwd door een in Nl erkend installateur.
Hij heeft navraag gedaan of de aangeboden A2 in Nederland als G3 erkend zou worden, maar dit kon niet. :cry:
Ik dacht dat auto's van na 1995 altijd G3 waren :?:[/quote]
Voor de aanduiding G3 op het kentekenbewijs moet je voldoen aan een aantal voorwaarden, het zijn niet alle merken die in aanmerking komen voor de G3 aanduiding. Het aangeboden merk Vega valt daar bijvoorbeeld niet onder, bovendien moet de installatie zijn ingebouwd door een in Nl erkend installateur.
- Audi_gekkie
Bedankt voor jullie reacties!
[quote="chipsoer"]Het aangeboden merk Vega valt daar bijvoorbeeld niet onder, bovendien moet de installatie zijn ingebouwd door een in Nl erkend installateur.[/quote]
Dit betekent dat een merk en installatie die wel G3 is en in Duitsland is ingebouwd, mogelijk door RDW niet wordt erkend?
[quote="chipsoer"]Het aangeboden merk Vega valt daar bijvoorbeeld niet onder, bovendien moet de installatie zijn ingebouwd door een in Nl erkend installateur.[/quote]
Dit betekent dat een merk en installatie die wel G3 is en in Duitsland is ingebouwd, mogelijk door RDW niet wordt erkend?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
http://www.autogasinfo.nl/over-autogas- ... eling.html Hier staat echt alles omschreven. Ik ga vanmiddag de mijne afhalen, ben heel benieuwd, morgen gelijk een autobaantest, ga ermee naar het sleutrltreffen in Legden. Ik zal deze week wat foto,s plaatsen.
[quote="chipsoer"][quote="audi a2 1.4"]Gas is om mee te koken en niet mee te rijden Toch ????[/quote]
Toch krijgt mijn A2 aankomende woensdag een Vogels G3 installatie ingebouwd. Ik rij gemiddeld 13500km en inbouw is echt zeer lucratief, na 2 jaar heb je de aanschaf eruit en bespaar ik op basis van de huidige prijzen zo,n 700 euro per jaar.Zal er binnenkort een foto van maken.
gr Eric[/quote]
Diesel rijden is natuurlijk ook een idee. Alleen met slechts 13.000km is dat nog niet de moeite.
Toch krijgt mijn A2 aankomende woensdag een Vogels G3 installatie ingebouwd. Ik rij gemiddeld 13500km en inbouw is echt zeer lucratief, na 2 jaar heb je de aanschaf eruit en bespaar ik op basis van de huidige prijzen zo,n 700 euro per jaar.Zal er binnenkort een foto van maken.
gr Eric[/quote]
Diesel rijden is natuurlijk ook een idee. Alleen met slechts 13.000km is dat nog niet de moeite.