We hadden de gegevens bij de Audi dealer Lexpoint B.V. te Hoofddorp nagetrokken, juist dat gaf goede moet om te gaan kijken ondanks het tegenvallende bericht van Cooper10.
- 2009 Groot onderhoud bij Km stand 64.000
- 2010 Apk Km stand 66.500
- 2011 Apk + handremkabel vervangen Km stand 68.700
- 2011 Handremkabel Km stand 69.000
- 2012 Kleine onderhoudsbeurt bij Km stand 72.000
- 2013 Groot (distributieriem, waterpomp en nokkenas) + Apk bij Km stand 74.385
- 2013 Controle panoramadak i.v.m. aansluiten van het dak (fluitend geluid tijdens het rijden) betrof geen lekkage bij Km stand 75.000
Nu reeds 76.273 Km gelopen volgens N.A.P.
Al met al geen bijzondere mankementen, daarom Occasions Epe maar eens gebeld om te kunnen komen "helaas meneer we zijn er niet vrij in" hoe bedoeld u, naar alle waarschijnlijkheid is de auto al verkocht.
Verder werd mij verzocht om aan het einde v.d. dag terug te bellen of de auto wel dan niet verkocht was (daar gaat je mooie vrije dag) en dat terwijl ik maandag moet werken geven ze je niet eens de coulantie om aan het einde v.d. dag te kunnen komen (mocht hij niet verkocht zijn) :!:
Occasions Epe
- Blauwdi-A2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ben er ook wezen kijken. Kon eerst niet komen toen plots wel maar kwamen ook andere mensen kijken. Er werd me ook geen blik waardig gedaan. Voelde koud en kil aan. Vond de auto ook niet bijzonder behoudens de km stand. En hij hield vast aan 4900 euro. Nu een gevonden die mooier is en goedkoper
- HansJan
- Moderator
[quote="Eef"]Ben er ook wezen kijken. Kon eerst niet komen toen plots wel maar kwamen ook andere mensen kijken. Er werd me ook geen blik waardig gedaan. Voelde koud en kil aan. Vond de auto ook niet bijzonder behoudens de km stand. En hij hield vast aan 4900 euro. Nu een gevonden die mooier is en goedkoper[/quote]
Volgens mij was je al gewaarschuwd ;-)
[quote="Peter"]Epe, Apeldoorn etc en wijde omstreken is een nogo area voor 2e hands auto's. Teruggedraaide km-standen, modeljaar ipv bouwjaar vermelden, onderhoudsboekjes "liggen in de kluis" en kun je pas na aankoop inzien. En ga zo maar door.[/quote]
Gefeliciteerd met de nieuwe, maar dat hadden we in topic2858.html al gedaan ;-)
Volgens mij was je al gewaarschuwd ;-)
[quote="Peter"]Epe, Apeldoorn etc en wijde omstreken is een nogo area voor 2e hands auto's. Teruggedraaide km-standen, modeljaar ipv bouwjaar vermelden, onderhoudsboekjes "liggen in de kluis" en kun je pas na aankoop inzien. En ga zo maar door.[/quote]
Gefeliciteerd met de nieuwe, maar dat hadden we in topic2858.html al gedaan ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@Peter: Ons forum is kennelijk nog niet spam proof?

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16