1.4 met weinig km en veel opties (org. Ned. auto)

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Peter

22 jan 2014, 14:45 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Als de kilometerstand klopt en onderhoudsboekje is naar waarheid ingevuld dan vind ik de prijs niet verkeerd.
Uiteraard altijd even onderhandelen.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr

Met 4 elektrische ramen, OSS en lederen bekleding!
Volgens verkoper interieur als nieuw :roll: Kijk eens naar die deurpanelen...
Volgens MP heeft deze auto 10 eigenaren gehad. :s hock:

Let op dit is geen S-line of ze moeten de badges eraf gesloopt hebben.[/quote]

Ziet er allemaal weer erg betrouwbaar uit. De "directie" https://www.facebook.com/firat.berkuz
Audi_gekkie

22 jan 2014, 18:13 0 x

[quote="Peter"]
Ziet er allemaal weer erg betrouwbaar uit. De "directie" https://www.facebook.com/firat.berkuz[/quote]

Ach mensen in dure Armani pakken kun je ook niet vertrouwen. :lol:
jobro99
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 jan 2014, 19:26 0 x

Ik ben wezen kijken bij de zwarte auto. Ziet er zeker wel goed uit alleen het schuifdak werkt niet is dat een bekend probleem? Volgens de verkoper is het zeker het knopje. Ook blijft de startmotor hangen na het starten. En ik had het idee dat het schakelen niet helemaal lekker ging Is er iemand die wat meer over deze auto weet?
mmjA2

22 jan 2014, 20:08 0 x

Over smaak valt te twisten idd.

Ik heb even bij de RDW gekeken naar deze auto. Heeft geen 10 maar 6/0 eigenaren gehad. 6 privé en 0 zakelijk. Dat er geen zakelijke rijder bij zat vond ik opvallend omdat ik aan de hand van de foto's het vermoeden had dat het leer achteraf omgebouwd is. Zakelijk gebeurde dat vaak om de bijtelling te verminderen, zeker rond 2001. Verder is het idd een NL auto en zie ik bij RDW geen vreemde dingen. Ik kreeg hetzelfde onderbuik gevoel als HansJan, maar kan het niet goed onderbouwen.

jobro99, je bent wezen kijken bij de auto, het lijkt mij dat het leer gevlekt is omdat er in gerookt is. Als ik kijk naar de pook, het stuur en dakbekleding kijk, zou ik dat vermoeden, maar vanaf foto moeilijk te beoordelen.

Dak gaat wel geld kosten heb ik gelezen op dit forum. Je hoeft er niet bang voor te zijn lees ik als je maar een aardige portemonnaie meeneemt om het te laten herstellen. Schijnt niet iedereen te kunnen, maar daar vind je zelf info over als je even zoekt op het forum. Dat zou wel de reden van de redelijke prijs kunnen zijn.

Succes met je verdere onderzoek naar deze auto.
Peter

22 jan 2014, 20:48 0 x

[quote="Audi-gekkie"][quote="Peter"]
Ziet er allemaal weer erg betrouwbaar uit. De "directie" https://www.facebook.com/firat.berkuz[/quote]

Ach mensen in dure Armani pakken kun je ook niet vertrouwen. :lol:[/quote]

Volgens mij zie ik een Armani pak :)
jobro99

23 jan 2014, 13:18 0 x

Gaat het schuifdak dan ook vaak lekken, of kan het geen last als je hem niet meer open maakt? de hemelbekleding zat wel los rechts achterin misschien door lekkage.
Audi_gekkie

23 jan 2014, 14:09 0 x

[quote="Peter"][quote="Audi-gekkie"][quote="Peter"]

Ach mensen in dure Armani pakken kun je ook niet vertrouwen. :lol:[/quote]

Volgens mij zie ik een Armani pak :) [/quote]

Nee joh die is van Rolf & Rolf :mrgreen:
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

24 jan 2014, 09:41 0 x

[quote="jobro99"]Gaat het schuifdak dan ook vaak lekken, of kan het geen last als je hem niet meer open maakt? de hemelbekleding zat wel los rechts achterin misschien door lekkage.[/quote]

Als het dak goed dicht zit, gaat het niet lekken. Maar reperatie gaat een boel duitjes kosten (een paar daagjes naar Zuid- Duitsland, want daar zit een erkende reperateur, die gelijk ook de modificaties aanbrengt).

De hangende startmotor is een A2 (of liever gezegd, aan het moterblok) gerelateerd bekend probleem. Kan in principe geen kwaad, maar wil je het kwijt zijn, moet de startmotor vervangen worden. Dat is toen bij de aflevering van de onze gebeurt, en het gaat nu zowat alweer 3 jaar goed.

Volgens mij is de hemel verlijmd op plekken. Kans dat dit is op die plek is losgegaan. Bij de A2 nog nooit gezien, maar bij andere (oudere) modellen Audi wel vaak gezien. Vooral Avants.

Kan door vocht komen, en dan hoeft het nog geen eens lekkage te zijn. Lekkage laat vaak lelijke vlekken (landkaarten) op bekleding na, dus kontroleer daarop. De normale stoffen Audi bekleding is sowieso gevoelig voor watervlekken, ook bij de A2.
jobro99

26 jan 2014, 10:15 0 x

Bedankt voor de info. Wij hebben deze auto laten staan. Er waren teveel dingen waar we twijfel bij hadden. En ook het gevoel erbij inderdaad. We hebben een ander gekocht en kunnen hem woensdag op halen. Blij mee! Zal me dan ook even melden bij het voorstel stukje.
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

27 jan 2014, 21:57 0 x

goed gedaan jobro!

ik heb even in mijn glazen bol gekeken en kwam tot de volgende ontdekking.....
auto had op 15-05-2009 114358 km gelopen.......met een aankoop keuring.
auto had op 20-09-2010 145618 km gelopen..... o.a. beurt, daarna niet meer bij dealer geweest.
auto heeft nu 01-2014 134014 km gelopen...... :s hock:

de distributieriem zou gedaan zijn bij 120.000km maar als hij gedaan is is dit niet bij dealer gedaan, ik vermoed dat na de aankoopkeuring er elders nog wat gedaan is o.a. beurt en de riem, dit is voor mij niet zichtbaar.
als hij inderdaad is teruggedraaid is het niet een ton of zo maar toch wel fijn om te weten.
Plaats reactie