06 mar 2014, 11:56
0 x
[quote="chartjes"]Ja, je hebt gelijk, ik zal dit niet meer doen excuses!!!
Overigens is deze auto niet van mij (was maar waar) maar Koop9 heeft met zijn Quote over kleuren min of meer om reacties gevraagd.[/quote]
Briljant dit, de zoveelste verwarring op het forum :lol:
En nu weer on-topic. De auto is nog niet verkocht, maar ik vind het in de basis een prima auto die je nog veel mooier kunt maken. Ik stel voor: 17 inch lichtmetalen stuiters, dorpels en onderkant bumpers wit spuiten, dak en stijlen zwart (wrappen), ramen achter tinten, Xenon en DRL. Dan ben je plots niet meer een van de velen saaie witte auto's op de weg.
Wit wordt alleen maar mooi als je het sportief maakt en deze A2 is uniek genoeg om er wat moois van te maken. Ik schat de staat van het interieur ook als onberispelijk, net zoals we de onze aantroffen. Ja, de prijs is stevig, maar met een beetje onderhandelen moet €8000 haalbaar zijn. De auto blinkt immers verder niet uit in de opties.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16