2.250 km per jaar!?

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
stefan74
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

04 mar 2014, 19:27 0 x

Mijn interieur ziet er ook zo uit als ik de foto neem zoals die hier genomen is.
Feit is dat het een echte witte is, echt zeldzaam want ik wou ook een witte, helaas het importkenteken heeeft een te hoog afgelikte boterham effect op mij, maar da's puur persoonlijk.
Ik zou de EGR klep wel eens willen zien :)

een goede witte wrap doet tegenwoordig ook wonderen , misschien gaat de mijne ook gewrapt worden als ik op vakantie ga naar Tjechie.
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

04 mar 2014, 20:37 0 x

niet mijn kleur maar ik zie dat er hier toch wel liefhebbers zijn voor deze kleur.
dat verrast me toch wel. maar dat is een persoonlijk iets want ik vind zilver, zwart, rood maar vooral colorstorm blauw te gek!

en je weet....... met een witte blijf je zitten......(zeker met deze prijs, ook al heeft hij weinig gelopen)
maar op ieder potje past een deksel dus er zal wel een baasje voor gevonden worden.

en het zou leuk zijn op de meeting als we alle kleuren zouden hebben!

25 basis kleuren;
--7x blauw
--6x rood
--3x silver
--3x groen
--2x zwart
--2x wit
--1x grijs
--1x geel

6 colorstorms
--geel
--rood
--oranje
--blauw
--zilver
--beige (schier onmogelijk te vinden denk ik maar hij schijnt te bestaan....)(hier komen reacties op... wedden!!)

1 ambu geel

en dan nog de evt ¨exclusive lackierung¨ oftewel elke kleur die je wil al is het roze :o
chartjes

04 mar 2014, 21:15 0 x

Dan bijt ik de spits maar af. Hier is ie dan.

Cees
A2again
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 mar 2014, 23:03 0 x

Wel jammer dat deze vier kleuren beige lijkt te hebben.
1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km

Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 mar 2014, 23:14 0 x

[quote="chartjes"]Dan bijt ik de spits maar af. Hier is ie dan.[/quote]
Wow, schitterende kleur! Is dit een echte CS? En prachtig lichtmetaal, mooi alternatief voor de originele 17 inch sloffen. Heb je nog meer foto's, eventueel in je voorstelronde? Kon het zo snel niet vinden.
[quote="A2again"]Wel jammer dat deze vier kleuren beige lijkt te hebben.[/quote]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het is lichtval en van de voorschermen is bekend dat deze altijd een nuanceverschil hebben omdat deze van kunststof zijn. Kijk maar eens goed naar jouw kanariepietje :mrgreen:

En ik denk dat we het hierna maar weer on-topic moeten houden ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Ivocare

06 mar 2014, 07:29 0 x

Beige A2 CS = hebbon! Wat een mooie combinatie is dat zeg!
chartjes

06 mar 2014, 10:20 0 x

[quote="Ivocare"]Beige A2 CS = hebbon! Wat een mooie combinatie is dat zeg![/quote]
ojee, offtopic:

groeten,
Cees
HansJan
Moderator

06 mar 2014, 11:04 0 x

[quote="chartjes"]ojee, offtopic[/quote]
Ja, doe dat dan ook niet :-) Heb je zelf geen voorstelronde gedaan waarin de auto en zijn verhaal wordt gepresenteerd? Anders alsnog even doen? Je hebt een zeer unieke auto, van alle kanten mooi!

PS: je velgen hielden me wel bezig, want ze kwamen me zeer bekend voor maar kon ze niet direct plaatsen. Vanochtend viel het kwartje: zijn ze van een VW Polo Cross?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
chartjes

06 mar 2014, 11:30 0 x

[quote="HansJan"][quote="chartjes"]ojee, offtopic[/quote]
Ja, doe dat dan ook niet :-) Heb je zelf geen voorstelronde gedaan waarin de auto en zijn verhaal wordt gepresenteerd? Anders alsnog even doen? Je hebt een zeer unieke auto, van alle kanten mooi!

PS: je velgen hielden me wel bezig, want ze kwamen me zeer bekend voor maar kon ze niet direct plaatsen. Vanochtend viel het kwartje: zijn ze van een VW Polo Cross?[/quote]

Ja, je hebt gelijk, ik zal dit niet meer doen excuses!!!
Overigens is deze auto niet van mij (was maar waar) maar Koop9 heeft met zijn Quote over kleuren min of meer om reacties gevraagd.

groeten,
Cees
HansJan
Moderator

06 mar 2014, 11:56 0 x

[quote="chartjes"]Ja, je hebt gelijk, ik zal dit niet meer doen excuses!!!
Overigens is deze auto niet van mij (was maar waar) maar Koop9 heeft met zijn Quote over kleuren min of meer om reacties gevraagd.[/quote]
Briljant dit, de zoveelste verwarring op het forum :lol:

En nu weer on-topic. De auto is nog niet verkocht, maar ik vind het in de basis een prima auto die je nog veel mooier kunt maken. Ik stel voor: 17 inch lichtmetalen stuiters, dorpels en onderkant bumpers wit spuiten, dak en stijlen zwart (wrappen), ramen achter tinten, Xenon en DRL. Dan ben je plots niet meer een van de velen saaie witte auto's op de weg.

Wit wordt alleen maar mooi als je het sportief maakt en deze A2 is uniek genoeg om er wat moois van te maken. Ik schat de staat van het interieur ook als onberispelijk, net zoals we de onze aantroffen. Ja, de prijs is stevig, maar met een beetje onderhandelen moet €8000 haalbaar zijn. De auto blinkt immers verder niet uit in de opties.
Plaats reactie