a2 3L bij jetcars
VARA heeft een met een uitzending van Rambam, ook JET Cars nog eens door de mangel gehaald.
Reparatieduur 43 seconden kostte € 90,00.
Toen kwam de tegenactie: Rambam zette een telefoonstoring bij JET Cars op touw en regelde een "monteur" die hield 43 seconden een draadje vast onder de balie. Gaven JET Cars later hiervoor de factuur voor. Bedrag € 90,00.
Nice!
Reparatieduur 43 seconden kostte € 90,00.
Toen kwam de tegenactie: Rambam zette een telefoonstoring bij JET Cars op touw en regelde een "monteur" die hield 43 seconden een draadje vast onder de balie. Gaven JET Cars later hiervoor de factuur voor. Bedrag € 90,00.
Nice!
- DonGaspar
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Had je wellicht een Hummer? Dan is je terugverdientijd nog veel korterIk wou dat mijn vorige auto een saab9-3 was...

Mijn Saab was trouwens op benzine en gebruikte 9L, a 30k km/jaar (was ook niet slim..). Vervangen door ~3L diesel dus... reken maar uit

Inderdaad, hoe krijg je het zo ranzig. Kan me weinig bij voorstellen. Misschien is deze auto uit de sloot gevist?Zelden zo'n smerig interieur gezien. De reputatie van Jetcars is bekend.
Audi A2 1.2 TDI 3L - ANY - Silver metallic - 2001
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014
Fiat 500e - 100% electrisch - e-Sport package - Moon Roof - Granito Lucente - 2014