[quote="HansJan"]Ik had ook al diverse persfoto's gezien van de zilveren variant, maar was noot gecharmeerd van de samenstelling. Met de zwarte kunststof delen geeft het de auto naar mijn idee een wat goedkope uitstraling, zoals een basisuitvoering. [/quote]
Is geen kunstof maar matzwart gespoten alluminium.
Zilver metallic CS?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="rolf"] Is geen kunstof maar matzwart gespoten alluminium.[/quote]
Voor zover ik kan zien is alleen het dak van aluminium. De voorspatborden, de voor- en achterbumper en de
spatbordranden achter zijn van kunststof gemaakt. Wel in de kleur gespoten ...
Wat je intertijd bij de Golf 3 hadden de basismodellen ongespoten bumpers. Deze gingen bij slecht onderhoud
nogal verkleuren in de loop van de jaren.
De wat luxere uitvoeringen hadden de bumpers in kleur, met een zwarte bovenrand. Die bleven netter.
Nu is de norm alles in de kleur spuiten, ik vind het vooral bij lichte kleuren de auto nogal vormloos maken.
Ook mist het zijn doel bij de bumpers en stootstrippen: bij (geringe) schade kun je de hele bumper/stootstrip weer in de kleur laten spuiten ... :?
Voor zover ik kan zien is alleen het dak van aluminium. De voorspatborden, de voor- en achterbumper en de
spatbordranden achter zijn van kunststof gemaakt. Wel in de kleur gespoten ...

Wat je intertijd bij de Golf 3 hadden de basismodellen ongespoten bumpers. Deze gingen bij slecht onderhoud
nogal verkleuren in de loop van de jaren.
De wat luxere uitvoeringen hadden de bumpers in kleur, met een zwarte bovenrand. Die bleven netter.
Nu is de norm alles in de kleur spuiten, ik vind het vooral bij lichte kleuren de auto nogal vormloos maken.
Ook mist het zijn doel bij de bumpers en stootstrippen: bij (geringe) schade kun je de hele bumper/stootstrip weer in de kleur laten spuiten ... :?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
[quote="rolf"][quote="HansJan"]Ik had ook al diverse persfoto's gezien van de zilveren variant, maar was noot gecharmeerd van de samenstelling. Met de zwarte kunststof delen geeft het de auto naar mijn idee een wat goedkope uitstraling, zoals een basisuitvoering. [/quote]
Is geen kunstof maar matzwart gespoten alluminium.[/quote]
Dat valt te bezien. Als het een echte CS is, dan zijn alle zwarte delen toch echt van kunststof. Daar bij deze auto alle delen zoals een CS zijn uitgerust, ga ik er vanuit dat het een echte CS is.
En we zullen het echte antwoord nooit weten, de advertentie is inmiddels verdwenen.
Is geen kunstof maar matzwart gespoten alluminium.[/quote]
Dat valt te bezien. Als het een echte CS is, dan zijn alle zwarte delen toch echt van kunststof. Daar bij deze auto alle delen zoals een CS zijn uitgerust, ga ik er vanuit dat het een echte CS is.
En we zullen het echte antwoord nooit weten, de advertentie is inmiddels verdwenen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]
En we zullen het echte antwoord nooit weten, de advertentie is inmiddels verdwenen.[/quote]
Nee hoor staat nog op MP.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
In eerste instantie had ik het over een Duitse auto, maar later over een Nederlandse.
En we zullen het echte antwoord nooit weten, de advertentie is inmiddels verdwenen.[/quote]
In eerste instantie had ik het over een Duitse auto, maar later over een Nederlandse.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Audi-gekkie"]
[/quote]
De spatbordranden glimmen nog steeds te veel, of hij is een beetje te goed gepoetst door de huidige eigenaar ...
In principe is aan de buitenkant van elke A2 een Color Storm te maken, door spuiten of wrappen.
Als de binnenbekleding ook in de kleur is, dan is het een echte ...

De spatbordranden glimmen nog steeds te veel, of hij is een beetje te goed gepoetst door de huidige eigenaar ...

In principe is aan de buitenkant van elke A2 een Color Storm te maken, door spuiten of wrappen.
Als de binnenbekleding ook in de kleur is, dan is het een echte ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
De stoelbekleding in de kleur van de auto was een additionele optie op de CS. Heb er inmiddels genoeg aangetroffen met de standaard bekleding.
En ja, de beklefing in kleur hoort gewoon bij een CS!
Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]De stoelbekleding in de kleur van de auto was een additionele optie op de CS. Heb er inmiddels genoeg aangetroffen met de standaard bekleding.
Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk[/quote]
Ik denk dat het een sarcastische opmerking was van Peter_Audi_A2.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Audi-gekkie"][quote="HansJan"]De stoelbekleding in de kleur van de auto was een additionele optie op de CS. Heb er inmiddels genoeg aangetroffen met de standaard bekleding.
[/quote]
Is ook wel een beetje spannend voor een Audi-rijder, bekleding in de kleur van de carrosserie ...

Is ook wel een beetje spannend voor een Audi-rijder, bekleding in de kleur van de carrosserie ...

- Audi_gekkie
Ja gewoon is al gek genoeg!
Ik voel daarom als Audi-gekkie mij ook bevooroordeeld dat ik bijzondere exemplaren heb mogen berijden.
Audi's gereden die bijna niemand heeft/had in Nederland, daarvan is de A2 CS (met gele bekleding) nog de meest burgerlijke
Ik voel daarom als Audi-gekkie mij ook bevooroordeeld dat ik bijzondere exemplaren heb mogen berijden.
Audi's gereden die bijna niemand heeft/had in Nederland, daarvan is de A2 CS (met gele bekleding) nog de meest burgerlijke