Alleen op de sloop vind je ze goedkoper
@poco idd knap wat je al van een fototje kan afleiden, petje af!
in dit geval kan ik me voorstellen dat je dat voor 1500 euro wel voor lief kunt nemen, alleen is van buiten niet te zien hoe ernstig de structurele schade is/was. Als je nog wat aan die 1500 euro over wilt houden, zal er niet heel veel geld aan het repareren uitgegeven zijn...
in dit geval kan ik me voorstellen dat je dat voor 1500 euro wel voor lief kunt nemen, alleen is van buiten niet te zien hoe ernstig de structurele schade is/was. Als je nog wat aan die 1500 euro over wilt houden, zal er niet heel veel geld aan het repareren uitgegeven zijn...
- Audi_gekkie
Nee dat zie ik niet. Anderen blijkbaar wel >Kijk eens naar de voordeur bovenzijde en de naad tussen achterdeur. A stijl is niet meer zo als het hoort te zijn.![]()

De foto is vanuit een hoek genomen waardoor de naad van de achterdeur altijd kleiner lijkt dan de voordeur. Boven de voordeur zie ik niks bijzonders.
Woont en niet iemand in de buurt van Odijk?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Audi_gekkie: ik kan aan de A stijl ook niets ontdekken want die is op de foto nauwelijks zichtbaar. De rubbers van voor en achterportier vallen aan de bovenzijde wat verder naar binnen waardoor er schaduwen ontstaan en 'lijkt' alsof ze naar beneden hangen. Wellicht wijst dat op schade, maar de foto's zijn zo klein en zelfs met uitvergroten vind ik het nog moeilijk te zien. Het zal wel aan onze onkunde liggen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op de website van het autobedrijf staan grotere foto's.
Je ziet inderdaad verschil in hoe de bovenzijde van de deuren op de dakstijlen aansluiten:
Rechts sluiten de ramen netjes aan op de dakstijlen, links lijken de ramen iets naar binnen te vallen.

http://www.autowal.nl/verkoop.html
@Pocoloco weet als schadehersteller precies waar hij moet kijken ...
Je ziet inderdaad verschil in hoe de bovenzijde van de deuren op de dakstijlen aansluiten:
Rechts sluiten de ramen netjes aan op de dakstijlen, links lijken de ramen iets naar binnen te vallen.

http://www.autowal.nl/verkoop.html
@Pocoloco weet als schadehersteller precies waar hij moet kijken ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
:-??
Ik zeg ook niet dat hij ongelijke heeft, maar ik blijf mijn ??? houden.
Ik zeg ook niet dat hij ongelijke heeft, maar ik blijf mijn ??? houden.