Goedkoop dieselen en lekker opvallend,

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Pocoloco

31 jul 2015, 20:13 0 x

Ja mijn diesel... na 812??? KM wel gesloopt voor A2E project dus als wrak alles verwijderd want die was echt op.
Naast de vergeten olie ook kromme bodem en nog veel meer ellende gezien...

Maar het kan dus wel van 2e eigenaar!
heb je het kenteken nog??
Dirck

01 aug 2015, 08:29 0 x

Ja, ik weet die wel maar daar rijd nu een A1 1.2 Tsi op in Vlaanderen!
Het is een import auto en die had 824.632 Km bij aankoop.
Nog een ritje naar Nederland, met groene platen en verder alleen op afgesloten terrein.

Ik heb nog geen NL kenteken en met die bodem kan ik die ook nooit krijgen.
Als je meer zou willen weten moet Koop9 het Chassis nr controleren maar die Skoda garage de EX dealer?

Ik zocht een Duitse en vond deze... bij NL moet je schorsen en na keuring krijg je dan het oude NL nummer en een nieuwe is makkelijker omdat die nieuwer lijkt...
Ik hoop dat ik ooit een HJ-000-B kan krijgen... moeten we hem wel geel spuiten...
Spinazie
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

01 aug 2015, 09:41 0 x

Om even terug on topic te gaan; ik zou wel nagaan of de auto van een huisarts of van een huisartsenpost is geweest. Bij de laatste wordt er soms met een koude motor flink doorgereden. De Tiguan met een aluminium motorblok kon hier niet tegen; flink wat defecte motoren en nodige discussies.
Dirck

01 aug 2015, 17:16 0 x

Eh....ja maar er zijn enkele gemeentes die zowel de Brandweer auto's als Ambulances permanent verwarmen voor dit doel!

Niet alleen in NL maar vooral ook in Rusland, ja, daar is het vaak standaard omdat plankgas weg met -30 graden daar normaal is.....
De drukkere posten waar ze vaak 24 uur gebruikt worden is geen probleem maar vooral de iets rustiger posten moeten ze dus voor verwarming kiezen, of zoals ik ooit monteerde, een Boiler!
Ja,met een boiler van 10 liter heet water van gisteren was mijn Seat met maar 7 liter binnen 1 rondje pompen al op 60 graden dus kon in met wel koude olie in een warme auto weg rijden....
Ja, ik dacht slim te zijn maar alleen maar koelwater op slaan geeft dus niet voldoende....

Ja, ik geef tenminste toe regelmatig fouten te maken...
:bz
Plaats reactie