25 feb 2014, 21:25
0 x
Zoals beloofd, ik zou Dirk benaderen en dat ging niet geheel zonder slag of stoot :mrgreen:
Voor de geinteresseerden de dialoog:
Vraag: Ik ben bezig om een brandweerautobed voor mijn zoon te bouwen, dus daar komt een goede sirene zeker van pas. Is die sirene heel luid zoals bij een echt alarm, of is dit nog acceptabel niveau? Verder vind ik de bellenblaasinstallatie ook wel interessant voor een kinderfeestje. Hoor het graag.
Antwoord: hoi alles zit er bij en je mag ze hebben voor 40 euro. groet dirk
Reactie: Ik moet het verkeerd hebben maar gisteren stond er nog een vraagprijs van €15 voor de sirene? Dat lijkt me een mooie prijs en daar neen ik hem graag voor over.
Antwoord: hoi jij mag ze komen halen voor 40 euro nieuw prijs lig veel hoger. ik hep een bieder die hoger zit maar ik geef jauw nog een kans. groet dirk
Reactie: Dan heb ik alleen interesse in de sirene. Voor de sirene en bellenblaasinstallatie samen vraag je €40. In de advertentie vraag je €20 voor de sirene, gisteren nog €15. Wat wordt je de prijs voor de sirene?
Antwoord: alle twee zamen 40 euro
Reactie: Ik snap het niet. Wat bedoel je met alle twee?
Antwoord: dus je wil nu al een de sierene jij mag die hebben voor 20 euro
Reactie: Ga je akkoord met 15? Dat was ook je eerste vraagprijs.
Antwoord: nee zory
Moeizame conversatie, maar ik heb afgehaakt. Na onderzoek bleek de sirene meer dan 100dB te produceren. Voor een slaapkamertje en kind van 2,5 vind ik dat iets teveel van het goede :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16