Bijzondere A2's in de verkoop
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Die kennen we inderdaad, schijnt ooit speciaal voor een of ander auto evenement in Zwitserland te zijn gemaakt als ik me niet vergis maar de sportline stoelen zijn eruit, of lijken eruit te zijn.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Gideon: deze is al enkel malen besproken. Ik heb in het verleden al contact met de verkoper gehad. De auto heeft een flinke reparatie- en schadehistorie. Recent zijn de sportstoelen met oranje zittingen vervangen door standaard CS stoelen, kennelijk een omruil met een andere Papaya A2. De auto is nadien ook in prijs gedaald. Auto met hoog risicogehalte maar wel bijzonder.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Leuk spul komt er weer voorbij.
Eerst maar eens mijn A2 verkopen.
Ketst steeds af op de inruil, wel veel animo.
Kortom, mijn zwarte bommetje is nog steeds te koop.
In prachtige en uitmuntende conditie uiteraard.
[Audi A2 1.6FSI Ebony Black](http://www.spaanauto.nl/Occasions.html)

Eerst maar eens mijn A2 verkopen.
Ketst steeds af op de inruil, wel veel animo.
Kortom, mijn zwarte bommetje is nog steeds te koop.
In prachtige en uitmuntende conditie uiteraard.
[Audi A2 1.6FSI Ebony Black](http://www.spaanauto.nl/Occasions.html)

- HansJan
- Moderator
@JDuijnker: ik denk dat @paladore hem daar graag voor van de hand doet :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@JDuijnker: geen last van. Zowel met IE/FF/Chrome/Safari en alle devices. Wat gebruik jij?
De goude is iets minder fraai zonder de sportstoelen maar heeft een flink verleden. En dat rechtvaardigt de prijs niet. Vandaar dat hij mogelijk al enige tijd te koop staat.
De goude is iets minder fraai zonder de sportstoelen maar heeft een flink verleden. En dat rechtvaardigt de prijs niet. Vandaar dat hij mogelijk al enige tijd te koop staat.