Audi A2 1.4 TDI S-Line FULL OPTIONS!

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Gijsbert

16 nov 2013, 21:08 0 x

Jan, wellicht is dit forum niet de meest geschikte manier om over onze ervaringen afgelopen week te discussiëren.
Uiteraard sta ik open voor een nadere toelichting op mijn ervaringen. Je kunt me bellen of mailen als deze behoeft bij jou bestaat.

De informatie die jij mij gegeven hebt was absoluut correct en jouw punten hierboven ontken ik zeker niet.
Betreffende de stugheid van de auto, ik ben hierin zoals gemeld al wel wat gewend. In dit geval was het wel erg stug met name voor het doel waar de auto voor wil gebruiken. Voor een ander kan dit heel anders zijn.
Wat ik wel kwijt wil is dat ik (als klant) een ander gevoel en indruk heb overgehouden aan de auto dan ik van te voren verwacht had. Geeft ook niet want daar is de bezichtiging en proefrit voor.
Laten we het er op houden dat mijn verwachtingen hoog waren gezien de gevraagde prijs die ver (ruim Eur 4000!) boven de in de koerslijsten aangegeven waarden ligt .
Het feit dat er over geld gepraat moest worden voor ik de auto kon bezichtigen was achteraf mijns inziens niet je juiste volgorde. Leerpuntje voor beide denk ik.

In ieder geval wens ik je veel succes met de verkoop van de auto. Je gaf aan nog twee gegadigden te hebben dus ik ga er vanuit dat de auto alsnog snel verkocht kan worden.
Plaats reactie