kijk, Lijkt me mooi exemplaar. mooie bekleding, OSS, concert 2 radio, mooie velgen en relatief weinig KM's
groet
Audietje
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=wkwgwxfvay3o
mooie automobiel
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ziet er inderdaag mooi uit, maar als ik de rest lees: koppeling, versnellingsbak vernieuwd !!! Bij deze geimporteerde auto met km stand "72000 " blijf ik er met mijn vingers vanaf !!
P.s stoelen vindt ik prachtig, wie van de forumleden heeft deze nog meer ?? Zitten ze niet in de S-line standaard ?
P.s stoelen vindt ik prachtig, wie van de forumleden heeft deze nog meer ?? Zitten ze niet in de S-line standaard ?
Ziet er fraai uit. Geografisch verdacht als ik me de thread van dit weekend goed herinner, maar het lijkt een particulier aanbod en geen handelaar.
Het OSS dak zal moeten opschieten met kapot gaan :mrgreen: als het nog binnen de coulance moet worden gerepareerd (bj. 02/2002).
Fraaie stoelen inderdaad, volgens het Audi A2 Museum lijken dit wel de optionele sportstoelen (ongeveer 3/4 naar beneden scrollen).
Het OSS dak zal moeten opschieten met kapot gaan :mrgreen: als het nog binnen de coulance moet worden gerepareerd (bj. 02/2002).
Fraaie stoelen inderdaad, volgens het Audi A2 Museum lijken dit wel de optionele sportstoelen (ongeveer 3/4 naar beneden scrollen).
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik ben ook eens bij de "particuliere handelaar"in Vaassen geweest!!! Bleek een A2 aan te beiden van een bepaald bouwjaar maar bij nadere inspectie bleek deze niet van dat bewuste bouwjaar maar van een eerdere datum. Toen ik hem daarop aansprak deed hij net of hij van niets wist!!!
Dus (zoals ik reeds eerder heb gemeld) Apeldoorn en omgeving links laten liggen indien je een A2 (of uberhaupt wat voor een merk dan ook) wilt gaan kopen!!!!
Dus (zoals ik reeds eerder heb gemeld) Apeldoorn en omgeving links laten liggen indien je een A2 (of uberhaupt wat voor een merk dan ook) wilt gaan kopen!!!!
- Marc
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De sportstoelen zijn inderdaad een optie. Ik heb die destijds op mijn vorige A2 ook gehad. Precies deze! Erg prettige stoelen. Waren volgens mij ca EUR 475,- extra. Hebben ook een elektrisch verstelbare lendensteun.
Ik heb nu ook de sportstoelen in het S-line pakket, maar die zijn half leer.
Ik heb nu ook de sportstoelen in het S-line pakket, maar die zijn half leer.
A2 Kristallblau; 1.4 benzine; 16" Style velgen; Open Sky System (werkt!); Concert 2 Radio/CD...