Goedemorgen,
Wat denken we van dit....
Nieuwe voorruit 220 euro ? , (Wat kost dat nu tegenwoordig )
Dak lekkage, niet te repareren.,
Drinkt veel water ? ,Expansie tank is leeg.
Koplampen wazig.
Geen sticker van distributieriem vervanging ?
Te laag op de weg ? Je kun het niet optillen met een heeftruck ?
Staat in de veiling-pagina van de domeinenrz. (sluiting 10 augustus2023, 10uur) Ik doe niet mee!
groeten van Mark
A2 in de herkansing
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
https://verkoop.domeinenrz.nl/verkoop_b ... 2300157072
Tsja, voor de (doorgewinterde) hobbyist met veel vrije tijd en ruimte over.
Als er met de heftruck wordt geladen, vrees ik het ergste voor de kunststof dorpelbekleding.
1 pluspunt: de brandstoftank zit (volgens de meter) nog voor bijna 3/4 vol ...
Tsja, voor de (doorgewinterde) hobbyist met veel vrije tijd en ruimte over.
Als er met de heftruck wordt geladen, vrees ik het ergste voor de kunststof dorpelbekleding.
1 pluspunt: de brandstoftank zit (volgens de meter) nog voor bijna 3/4 vol ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot
- Mark
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb rond gekijken. Autoruit vervangen kost meer als 300 plus ??
Het verhaal over de lage dorpel staat in de Domeinen-site pagina. Op de foto staat de auto met de voorwielen op stenen blokjes. Blijkbaar verplaatsen ze de autos daar met een heftruck. Niet allen de plastiek dorpel is kwetsbaar ,maar direct daarachter lopen de remleidingen. Ik verwacht dat zij een speciale oplossing daarvoor hebben..
Het verhaal over de lage dorpel staat in de Domeinen-site pagina. Op de foto staat de auto met de voorwielen op stenen blokjes. Blijkbaar verplaatsen ze de autos daar met een heftruck. Niet allen de plastiek dorpel is kwetsbaar ,maar direct daarachter lopen de remleidingen. Ik verwacht dat zij een speciale oplossing daarvoor hebben..
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je met Heftruck deze opgetild hebt en de tank plat gedrukt is de lege tank ook weer vol volgens de Vlotter die erin zit!
Vaak in beslag genomen en veel meer dan Raam & Koplampen te doen, vaak staan ze al enige tijd en poetsen ze alleen buiten.
Voorstoel is ook hangmat geworden zo te zien.
Vaak in beslag genomen en veel meer dan Raam & Koplampen te doen, vaak staan ze al enige tijd en poetsen ze alleen buiten.
Voorstoel is ook hangmat geworden zo te zien.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Beetje OT maar ik heb hier alvast een voorbeeld, lees: inspiratie , voor het geval je er aan gaat beginnen.
https://www.youtube.com/watch?v=lHZiqUFy1CQ
betutteling is zinloos; passie is Goud