2005

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Plaats reactie
audietje

01 feb 2012, 15:09 0 x

kijk. exemplaar met maar 36000 KM en uit 2005.
Het grilletje zou het geribbelde exemplaar moeten zijn.
prijs is wel veel geld maar vergeleken met andere A2's op internet is deze niet duur.
http://occasion.audi.nl/sc186d5b818a192 ... 870&page=0
groet
audietje
Romulus

01 feb 2012, 16:14 0 x

Tja, laatste bouwjaar en weinig km, dan krijg je zo'n prijs. En dan nog maar 6 maanden garantie... :mrgreen:
Wel een mooie auto, maar qua uitrusting is hij niet bijzonder: alleen cruise control en mistlampen als optie. (Dan gaan we er maar even van uit dat iedereen ECC (airco) heeft; de A2's die ik heb gezien zonder airco zijn in elk geval op één hand te tellen...)

De grille klopt inderdaad niet met het bouwjaar (geribbelde grille ingevoerd m.i.v. 10/2003). Volgens kenteken is het wel een originele Nederlander die pas in januari 2005 op kenteken is gezet. Ofwel hij heeft lang in de showroom gestaan, of de eigenaar heeft de grille vervangen voor het gladde exemplaar.
audietje

01 feb 2012, 16:22 0 x

als je nog lang A2 wenst te rijden (en wie wil dat niet !) is het wel een lekker vers exemplaar
audietje
j.hoeben1

01 feb 2012, 17:31 0 x

[quote="Romulus"]Tja, laatste bouwjaar en weinig km, dan krijg je zo'n prijs. En dan nog maar 6 maanden garantie... :mrgreen:
Wel een mooie auto, maar qua uitrusting is hij niet bijzonder: alleen cruise control en mistlampen als optie. (Dan gaan we er maar even van uit dat iedereen ECC (airco) heeft; de A2's die ik heb gezien zonder airco zijn in elk geval op één hand te tellen...)

De grille klopt inderdaad niet met het bouwjaar (geribbelde grille ingevoerd m.i.v. 10/2003). Volgens kenteken is het wel een originele Nederlander die pas in januari 2005 op kenteken is gezet. Ofwel hij heeft lang in de showroom gestaan, of de eigenaar heeft de grille vervangen voor het gladde exemplaar.[/quote]

Of hij heeft schade gehad :mrgreen: , wat de prijs betreft das Audi :roll: . Ik ben aan het neuzen voor een wagen van voor mijn zoon en zag op het internet bij een dealer de Vallei Auto groep in Veenendaal een hele mooie A3 staan uit 2011. Ik via e-mail navraag gedaan en zo maar voor de joeks eens gevraag wat ik voor de A2 terug zou krijgen als ik voor die kar zou gaan. En wat denk je 8500 pietermannen (maar ik moet natuurlijk wel zeggen dat de mijne uitzonderlijk mooi is, hi, hi, :D :lol: ). Ik vond het niet slecht maar ben toch maar niet op zijn bod ingegaan. Ik blijf mooi bij mijn A2tje ;) .

Gr. Sjors
Plaats reactie