Deze zag ik nog niet eerder op internet geloof ik.
groet
audietje
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=216294415
rode CS 2005
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooi, alleen jammer genoeg geen rode bekleding erin. Dat vind ik juist ook zo mooi bij CS uitvoeringen.
Waar komen die apparaten trouwens allemaal ineens vandaan, en dan ook nog met die lage kilometerstanden.
Waar komen die apparaten trouwens allemaal ineens vandaan, en dan ook nog met die lage kilometerstanden.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb wel de rode binnenbekleding, het vrolijkt het interieur naar mijn
mening toch wel op ...
Valt mij op dat de ramen achterin met de hand bediend worden.
Bij mij zijn deze elektrisch bediend, meende dat dit standaard was op de Colour Storm.
Deze heeft dan wel weer cruise control, dat mis ik toch wel een beetje.
Die aftermarket radio/CD vind ik niet echt fraai, heb zelf een Concert 2.
mening toch wel op ...
Bij mij zijn deze elektrisch bediend, meende dat dit standaard was op de Colour Storm.
Deze heeft dan wel weer cruise control, dat mis ik toch wel een beetje.
Die aftermarket radio/CD vind ik niet echt fraai, heb zelf een Concert 2.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Peter_Audi_A2"]Ik heb wel de rode binnenbekleding, het vrolijkt het interieur naar mijn
mening toch wel op ...
Even opgezocht in folder 2004:
Opties A2:
A2 colour.storm 750,–
Exterieur: mattschwarze Absetzfarbe an Dach, Außenspiegel, Servicemodul, Radläufen,
Seitenschutzleisten und Schutzleisten an den Stoßfängern, Lackierung in den colour.storm-
Farben: Sprintblau Perleffekt, Misanorot Perleffekt und Imolagelb (ohne Interieur colour.storm)
Sitzbezug nur in Schwarz (Stoff Sinus, optional auch Satellit, Jacquard, Alcantara/Leder),
auch in Verbindung mit dem Style Paket ist der Außenspiegel mattschwarz ausgeführt
in Verbindung mit dem Advance Paket: 330,–
Advance Paket colour.storm 1.190,–
Klimaautomatik mit sonnenstandsabhängiger Regelung, Radioanlage chorus3 mit Lautsprechern vorn, Gepäckraumboden
Interieur: Sitzbezüge „Stoff colour.storm“ mit Sitzmittelbahn-Farbe (gleich wie Außenlackierung):
blau/schwarz, rot/schwarz, gelb/schwarz (nur in Verbindung mit Exterieur) 180,–
dus het interieur in CS kleuren moest extra bij besteld worden. Ook el.raambediening achter, CC etc.
Kan natuurlijk zijn dat het in de jaren daarvoor weer net even iets anders was?
groeten,
Cees
mening toch wel op ...
Even opgezocht in folder 2004:
Opties A2:
A2 colour.storm 750,–
Exterieur: mattschwarze Absetzfarbe an Dach, Außenspiegel, Servicemodul, Radläufen,
Seitenschutzleisten und Schutzleisten an den Stoßfängern, Lackierung in den colour.storm-
Farben: Sprintblau Perleffekt, Misanorot Perleffekt und Imolagelb (ohne Interieur colour.storm)
Sitzbezug nur in Schwarz (Stoff Sinus, optional auch Satellit, Jacquard, Alcantara/Leder),
auch in Verbindung mit dem Style Paket ist der Außenspiegel mattschwarz ausgeführt
in Verbindung mit dem Advance Paket: 330,–
Advance Paket colour.storm 1.190,–
Klimaautomatik mit sonnenstandsabhängiger Regelung, Radioanlage chorus3 mit Lautsprechern vorn, Gepäckraumboden
Interieur: Sitzbezüge „Stoff colour.storm“ mit Sitzmittelbahn-Farbe (gleich wie Außenlackierung):
blau/schwarz, rot/schwarz, gelb/schwarz (nur in Verbindung mit Exterieur) 180,–
dus het interieur in CS kleuren moest extra bij besteld worden. Ook el.raambediening achter, CC etc.
Kan natuurlijk zijn dat het in de jaren daarvoor weer net even iets anders was?
groeten,
Cees
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@chartjes,
Even uit het hoofd bij mijn A2:
Interieur: Rode bekleding stoelen, Radio Concert 2, Elektrische raambediening achter, dubbele
bagagebodem.
Exterieur: Mistlampen voor, 6-arm 16" lichtmetalen velgen, matzwart dak, matzwarte spiegels
en stootstrippen op deuren en bumpers.
Lijkt er inderdaad op dat dit een Advance pakket is.
@lemoi
De meeste ritten zijn bij mij op de binnenwegen, naar Reuver v.v. (ca. 110 km) was het
wel prettig geweest. Aan de andere kant, er moet wat te wensen overblijven ....
Even uit het hoofd bij mijn A2:
Interieur: Rode bekleding stoelen, Radio Concert 2, Elektrische raambediening achter, dubbele
bagagebodem.
Exterieur: Mistlampen voor, 6-arm 16" lichtmetalen velgen, matzwart dak, matzwarte spiegels
en stootstrippen op deuren en bumpers.
Lijkt er inderdaad op dat dit een Advance pakket is.
@lemoi
De meeste ritten zijn bij mij op de binnenwegen, naar Reuver v.v. (ca. 110 km) was het
wel prettig geweest. Aan de andere kant, er moet wat te wensen overblijven ....

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot