1.4 55.000km 06-2005
- Audi_gekkie
Ongelooflijk, als nieuw!
Je vraagt je af wat een mens doet besluiten om zo'n auto en dan ook nog deze uitvoering aan te schaffen.
De 1e eigenaar had al die kilometers ook met een auto met chauffeur (taxi) kunnen afleggen en dan nog geld overhouden.
Zou de motorolie ooit warm geworden zijn? Zo niet dan zijn het 55.000 zware kilometers voor de motor.
Persoonlijk koop ik liever een auto van 3 jaar oud met 200.000 dan dit voorbeeld. Zeker als je jaarlijks zelf niet zoveel kilometers maakt.
Je vraagt je af wat een mens doet besluiten om zo'n auto en dan ook nog deze uitvoering aan te schaffen.
De 1e eigenaar had al die kilometers ook met een auto met chauffeur (taxi) kunnen afleggen en dan nog geld overhouden.
Zou de motorolie ooit warm geworden zijn? Zo niet dan zijn het 55.000 zware kilometers voor de motor.
Persoonlijk koop ik liever een auto van 3 jaar oud met 200.000 dan dit voorbeeld. Zeker als je jaarlijks zelf niet zoveel kilometers maakt.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wellicht door de vrouw als 2e auto naast een Full Options A8 quattro gebruikt.
A8 voor in de winter/slecht weer, A2 met open dak voor de zomer/mooi weer ...
Kunnen leuke auto's zijn, zeker als ze altijd binnen hebben gestaan en netjes zijn onderhouden.
A8 voor in de winter/slecht weer, A2 met open dak voor de zomer/mooi weer ...
Kunnen leuke auto's zijn, zeker als ze altijd binnen hebben gestaan en netjes zijn onderhouden.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De dubbele bodem mis ik, bij originele NL A2,s vlgns mij niet veel af fabriek geleverd, als je op mobile.de, of autoscout24.de kijkt zit hij er in 9 van de 10 gevallen er wel in.
- Audi_gekkie
[quote="blauwe_a2"]
maar bijna 10 mile blijft erg veel geld...[/quote]
Moeilijk te zien, Cruisecontrol, parkeersensoren achter, trekhaak, wis/was koplampen, armsteun.[/quote]
Koplampsproeiers (hoge druk) wel geleverd, maar wissers volgens mij niet.
maar bijna 10 mile blijft erg veel geld...[/quote]
Moeilijk te zien, Cruisecontrol, parkeersensoren achter, trekhaak, wis/was koplampen, armsteun.[/quote]
Koplampsproeiers (hoge druk) wel geleverd, maar wissers volgens mij niet.