Bij Borchwerf: blauwe Color Storm uit 2004 met 89.259 km
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gezien op http://www.audi.nl:
http://occasion.audi.nl/s7c3491e6cc61e9 ... 826&page=0
Jammer dat de 1e eigenaar niet de durf had
voor de blauwe kleuraccenten aan de binnenzijde te kiezen ...
edit: de auto staat eigenlijk bij Borchwerf te koop:
http://www.borchwerfbaseline.nl/899941. ... vPageType=
De prijs klopt dan beter met het aanbod.
http://occasion.audi.nl/s7c3491e6cc61e9 ... 826&page=0
Jammer dat de 1e eigenaar niet de durf had
voor de blauwe kleuraccenten aan de binnenzijde te kiezen ...
edit: de auto staat eigenlijk bij Borchwerf te koop:
De prijs klopt dan beter met het aanbod.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Ja dat vind ik ook.
Dat maakt een CS juist zo bijzonder.
Jammer dat de Audi-dealer niet even de moeite doet om het interieur te reinigen voor de foto's. :?
Ik vraag mij dan toch echt af of je serieus met je vak bezig bent.
Jammer dat de Audi-dealer niet even de moeite doet om het interieur te reinigen voor de foto's. :?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Audi-gekkie"]Ja dat vind ik ook.
Ik vraag mij dan toch echt af of je serieus met je vak bezig bent.[/quote]
Prijs op de Audi-site is een meeneemprijs, daar kan het poetsen/schoonmaken van het interieur
blijkbaar niet meer vanaf.
Ik denk dat het ook mee heeft te maken dat bij de Audidealer
de occasions meestal in een wat hogere prijscategorie zitten ...
Prijs op de Audi-site is een meeneemprijs, daar kan het poetsen/schoonmaken van het interieur
blijkbaar niet meer vanaf.
Ik denk dat het ook mee heeft te maken dat bij de Audidealer
de occasions meestal in een wat hogere prijscategorie zitten ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Helemaal mee eens, wat is de moeite om even een stofzuiger door de kofferbak en muntenbakje :o te halen?Jammer dat de Audi-dealer niet even de moeite doet om het interieur te reinigen voor de foto's. :?
Voor de kosten hoeven ze het niet te laten, altijd wel een puber beschikbaar die dit op zaterdag wil doen...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
De A2 staat eigenlijk hier te koop (staat op de audi-site aangegeven):
Dit bedrijf verkoopt de ingeruilde occasions van de VAG-dealer onder eigen naam:
Voor een Audi A-selectie garantie mag je 1895 Euro bij de prijs optellen .... (garantiepakket 4).
Dit bedrijf verkoopt de ingeruilde occasions van de VAG-dealer onder eigen naam:
Voor een Audi A-selectie garantie mag je 1895 Euro bij de prijs optellen .... (garantiepakket 4).

[quote="Audi-gekkie"]Ja dat vind ik ook.
Die is zeker serieus met zijn vak bezig. Want als je minimaal € 295,00 extra op tafel legt, doen ze het interieur schoonmaken. Als ze dat nu al doe missen ze de tweehonderdvijfennegentig euro. Kwestie van optellen. (punt)
Die is zeker serieus met zijn vak bezig. Want als je minimaal € 295,00 extra op tafel legt, doen ze het interieur schoonmaken. Als ze dat nu al doe missen ze de tweehonderdvijfennegentig euro. Kwestie van optellen. (punt)
- Audi_gekkie
Oké reinigen is niet het goede woord, zo bedoelde ik het ook niet.
Ik bedoel schoonmaken. Simpel snel een vochtig doekje en stofzuigen.
Op die manier is de middenconsole proper, het dashboard vrij van stof en de kofferbak kruimelvrij.
Dat hoeft toch niks te kosten?
Als de verkoper met het niet schoonmaken ook zijn auto's verkoopt is het ook goed, maar ik haak dan af.
Zo haak ik ook af als de werkplaats één zooitje is. Je moet er bij wijze van van de vloer kunnen eten.
Ik bedoel schoonmaken. Simpel snel een vochtig doekje en stofzuigen.
Op die manier is de middenconsole proper, het dashboard vrij van stof en de kofferbak kruimelvrij.

Dat hoeft toch niks te kosten?
Als de verkoper met het niet schoonmaken ook zijn auto's verkoopt is het ook goed, maar ik haak dan af.
Zo haak ik ook af als de werkplaats één zooitje is. Je moet er bij wijze van van de vloer kunnen eten.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ik heb de titel en de beginpost even aangepast.
De Color Storm staat niet bij de Audi-dealer,
maar bij Borchwerf te koop.
De auto aanbieden zoals ingeruild is wel duidelijk,
je weet meteen hoe de vorige eigenaar met de auto is omgegaan.
Je weet ook meteen wat men rekent voor schoonmaken/servicebeurt/garantie,
aan koper de keus of hij er dat voor over heeft.
Vraag me wel af in hoeverre men aan een consument/eindgebruiker een auto zonder
garantie kan leveren, gezien het consumentenrecht ...
De Color Storm staat niet bij de Audi-dealer,
maar bij Borchwerf te koop.
De auto aanbieden zoals ingeruild is wel duidelijk,
je weet meteen hoe de vorige eigenaar met de auto is omgegaan.
Je weet ook meteen wat men rekent voor schoonmaken/servicebeurt/garantie,
aan koper de keus of hij er dat voor over heeft.
Vraag me wel af in hoeverre men aan een consument/eindgebruiker een auto zonder
garantie kan leveren, gezien het consumentenrecht ...

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Oké reinigen is niet het goede woord, zo bedoelde ik het ook niet.
[/quote]
Ik heb daar een iets andere mening over.
Nou, geef mij maar liever een wat meer rommilige dorpsgarage met bekwame monteurs, waar je bij je auto mag blijven tijdens een beurt / APK als je dat wilt en waar ook zelfs de door jouw zelf geregelde onderdelen gebruikt worden en waar je een praatje met die monteurs over je auto kan maken dan eentje waar de vloer schoon is, en waar alleen maar modulevervangers en laptop operators in schone overalls werken.
En waar je ook nog de hoofdprijs betaalt voor alles wat ze doen (en niet doen). Waar ze begiinen te zeuren dat een onderdeel niet past, als een onderdeel niet van precies dat bouwjaar en model is, terwijl het universeel in vele modellen werd toegepast. En waar je ook niet bij je auto mag blijven, omdat ze anders bang zijn dat jij iets ziet, wat niet door de beugel kan. Dat soort garages (dealers), doen veel aan presentage, maar weinig aan prestatie.

Nou, geef mij maar liever een wat meer rommilige dorpsgarage met bekwame monteurs, waar je bij je auto mag blijven tijdens een beurt / APK als je dat wilt en waar ook zelfs de door jouw zelf geregelde onderdelen gebruikt worden en waar je een praatje met die monteurs over je auto kan maken dan eentje waar de vloer schoon is, en waar alleen maar modulevervangers en laptop operators in schone overalls werken.
En waar je ook nog de hoofdprijs betaalt voor alles wat ze doen (en niet doen). Waar ze begiinen te zeuren dat een onderdeel niet past, als een onderdeel niet van precies dat bouwjaar en model is, terwijl het universeel in vele modellen werd toegepast. En waar je ook niet bij je auto mag blijven, omdat ze anders bang zijn dat jij iets ziet, wat niet door de beugel kan. Dat soort garages (dealers), doen veel aan presentage, maar weinig aan prestatie.
- Audi_gekkie
[quote="Rinus"][quote="Audi-gekkie"]Oké reinigen is niet het goede woord, zo bedoelde ik het ook niet.
[/quote]
En waar je ook nog de hoofdprijs betaalt voor alles wat ze doen (en niet doen). Waar ze begiinen te zeuren dat een onderdeel niet past, als een onderdeel niet van precies dat bouwjaar en model is, terwijl het universeel in vele modellen werd toegepast. En waar je ook niet bij je auto mag blijven, omdat ze anders bang zijn dat jij iets ziet, wat niet door de beugel kan. Dat soort garages (dealers), doen veel aan presentage, maar weinig aan prestatie.[/quote]
Misschien heb je een iets andere mening, maar ik ben het volledig met jou eens. :lol:
Bij mij moet het er dan wel wat netter uitzien.
Bij de laatste beurt heb ik zelfs meegeholpen met de monteur om alles wat sneller te laten verlopen.
Vooral dat je bij het sleutelen aanwezig mag zijn is bij mij een must.

En waar je ook nog de hoofdprijs betaalt voor alles wat ze doen (en niet doen). Waar ze begiinen te zeuren dat een onderdeel niet past, als een onderdeel niet van precies dat bouwjaar en model is, terwijl het universeel in vele modellen werd toegepast. En waar je ook niet bij je auto mag blijven, omdat ze anders bang zijn dat jij iets ziet, wat niet door de beugel kan. Dat soort garages (dealers), doen veel aan presentage, maar weinig aan prestatie.[/quote]
Misschien heb je een iets andere mening, maar ik ben het volledig met jou eens. :lol:
Bij mij moet het er dan wel wat netter uitzien.
Bij de laatste beurt heb ik zelfs meegeholpen met de monteur om alles wat sneller te laten verlopen.
Vooral dat je bij het sleutelen aanwezig mag zijn is bij mij een must.