Audi A2 1.4 TDI S-Line FULL OPTIONS!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit is er toch wel eentje uit de categorie "een A2 die je niet vaak zult tegenkomen":
http://link.marktplaats.nl/740098754
Aangeboden door Audi A2 handelaar Jan Eenink uit Ruurlo. Het is dat ik een leaseauto heb ...
http://link.marktplaats.nl/740098754
Aangeboden door Audi A2 handelaar Jan Eenink uit Ruurlo. Het is dat ik een leaseauto heb ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Inderdaad een super A2. Erg mooie kleur!
Xenon stadslampen ken ik niet :lol: Dit is natuurlijk led.
Persoonlijk vind ik het jammer dat het een 5-persoons uitvoering is, want dat betekent dat je de bank niet voorover kunt klappen.
Persoonlijk vind ik het jammer dat het een 5-persoons uitvoering is, want dat betekent dat je de bank niet voorover kunt klappen.
[quote="Audi-gekkie"]Inderdaad een super A2. Erg mooie kleur!
Persoonlijk vind ik het jammer dat het een 5-persoons uitvoering is, want dat betekent dat je de bank niet voorover kunt klappen.[/quote]
Mooie auto , de bank kan je wel naar voren klappen gekkie!
Persoonlijk vind ik het jammer dat het een 5-persoons uitvoering is, want dat betekent dat je de bank niet voorover kunt klappen.[/quote]
Mooie auto , de bank kan je wel naar voren klappen gekkie!
- HansJan
- Moderator
Hollanders, voor een duppie .... :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="pocoloco"][quote="Audi-gekkie"]Inderdaad een super A2. Erg mooie kleur!
Mooie auto , de bank kan je wel naar voren klappen gekkie![/quote]
O dat wist ik niet, maar ook in delen?
De stoelen kun je er toch niet uithalen, zoals die bij een 4-persoons uitvoering?
Mooie auto , de bank kan je wel naar voren klappen gekkie![/quote]
O dat wist ik niet, maar ook in delen?
De stoelen kun je er toch niet uithalen, zoals die bij een 4-persoons uitvoering?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
[quote="Audi-gekkie"]O dat wist ik niet, maar ook in delen?
De stoelen kun je er toch niet uithalen, zoals die bij een 4-persoons uitvoering?[/quote]
Volgens het instructieboekje kan bij beide typen de achterbak worden omgeklapt en worden uitgenomen.
Alleen dus niet in delen, zoals bij de gedeelde achterbank.
Wel een mooie diesel met wel heel weinig km.
Een auto voor de echte liefhebber, eigenlijke zonde om er veel km's mee te gaan maken ...
Over gekke prijzen gesproken, hier een ander voorbeeld (geen A2, wel een VAG-product):
http://carfair.nl/vw-golf-gti-16v-1987- ... -87-000-km,
vraagprijs bijna net zoveel als een nieuwe toendertijd ...
De stoelen kun je er toch niet uithalen, zoals die bij een 4-persoons uitvoering?[/quote]
Volgens het instructieboekje kan bij beide typen de achterbak worden omgeklapt en worden uitgenomen.
Alleen dus niet in delen, zoals bij de gedeelde achterbank.
Wel een mooie diesel met wel heel weinig km.
Een auto voor de echte liefhebber, eigenlijke zonde om er veel km's mee te gaan maken ...

Over gekke prijzen gesproken, hier een ander voorbeeld (geen A2, wel een VAG-product):
http://carfair.nl/vw-golf-gti-16v-1987- ... -87-000-km,
vraagprijs bijna net zoveel als een nieuwe toendertijd ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot