A2 met 66L. gastank
- Audi_gekkie
Wat vinden jullie hiervan?
Het is een 5-zitter met donker interieur en gas, dus zeldzamer kan haast niet. :lol:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... asrc=st|sr
Het is een 5-zitter met donker interieur en gas, dus zeldzamer kan haast niet. :lol:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... asrc=st|sr
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Saaier ook niet ...
hock:

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
-
Gas is om mee te koken en niet mee te rijden Toch ????
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="audi a2 1.4"]Gas is om mee te koken en niet mee te rijden Toch ????[/quote]
Toch krijgt mijn A2 aankomende woensdag een Vogels G3 installatie ingebouwd. Ik rij gemiddeld 13500km en inbouw is echt zeer lucratief, na 2 jaar heb je de aanschaf eruit en bespaar ik op basis van de huidige prijzen zo,n 700 euro per jaar.Zal er binnenkort een foto van maken.
gr Eric
Toch krijgt mijn A2 aankomende woensdag een Vogels G3 installatie ingebouwd. Ik rij gemiddeld 13500km en inbouw is echt zeer lucratief, na 2 jaar heb je de aanschaf eruit en bespaar ik op basis van de huidige prijzen zo,n 700 euro per jaar.Zal er binnenkort een foto van maken.
gr Eric
- Audi_gekkie
[quote="audi a2 1.4"]Gas is om mee te koken en niet mee te rijden Toch ????[/quote]
[quote="HansJan"]Saaier ook niet ...
hock:[/quote]
Allebei mee eens.
Een kennis van mij heeft 'm op het oog.
Hij wil een A2 op gas en een donker interieur en het liefst ook nog een trekhaak.
Deze voldoet aardig aan zijn lijstje.
[quote="HansJan"]Saaier ook niet ...

Allebei mee eens.
Een kennis van mij heeft 'm op het oog.
Hij wil een A2 op gas en een donker interieur en het liefst ook nog een trekhaak.

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Een kennis van mij heeft 'm op het oog.
[/quote]
Is hij begrafenisondernemer die een nieuwe trend gaat zetten met kist op aanhangwagen? :lol:

Is hij begrafenisondernemer die een nieuwe trend gaat zetten met kist op aanhangwagen? :lol:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"][quote="Audi-gekkie"]Een kennis van mij heeft 'm op het oog.
[/quote]
Is hij begrafenisondernemer die een nieuwe trend gaat zetten met kist op aanhangwagen? :lol:[/quote]
Nee hij wil rond de jaarwisseling carbid schieten. :lol:
Goed nou even serieus, wat vinden jullie van de prijs?
De auto schijnt ook "schade" te hebben in de vorm van een kras in de lak.

Is hij begrafenisondernemer die een nieuwe trend gaat zetten met kist op aanhangwagen? :lol:[/quote]
Nee hij wil rond de jaarwisseling carbid schieten. :lol:
Goed nou even serieus, wat vinden jullie van de prijs?
De auto schijnt ook "schade" te hebben in de vorm van een kras in de lak.
-
Ik wist niet eens dat het kon! Een Audi A2 met ingebouwde gastank...
Dat wil ik ook wel eigenlijk, benzine is me te duur en zo zuinig is de 1.4 niet :cry:
Dat wil ik ook wel eigenlijk, benzine is me te duur en zo zuinig is de 1.4 niet :cry:
- Audi_gekkie
Die kennis van mij laat de auto staan.
Hij heeft navraag gedaan of de aangeboden A2 in Nederland als G3 erkend zou worden, maar dit kon niet. :cry:
Ik dacht dat auto's van na 1995 altijd G3 waren :?:
Hij heeft navraag gedaan of de aangeboden A2 in Nederland als G3 erkend zou worden, maar dit kon niet. :cry:
Ik dacht dat auto's van na 1995 altijd G3 waren :?: