Ik vind de prijs niet verkeerd.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
Veel opties, weinig km en 1e eigenaar, maar wel grijs :-)
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hebben wij 2 jaar geleden ook voor de onze betaald, met zowat exact dezelfde kilometerstand.
Dus de auto is in principe in 2 jaar tijd eigenlijjk niet in waarde gedaald. Ik zie wel meer, dat bouwjaar eigenlijk van minder belang is bij een A2-tje. Algehele staat, kilometrage en eventueel uitvoering wel.
De auto in de advertentie lijkt me geen foute A2.

Dus de auto is in principe in 2 jaar tijd eigenlijjk niet in waarde gedaald. Ik zie wel meer, dat bouwjaar eigenlijk van minder belang is bij een A2-tje. Algehele staat, kilometrage en eventueel uitvoering wel.
De auto in de advertentie lijkt me geen foute A2.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ach, gewoon iemand uit het buitenland die hier een bedrijf is begonnen. Zoals zovele Turken, enz. Word ik niet altijd achterdochtig van, hoor. In het verleden vaak hele goede autootjes gekocht van dit soort mensen.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Rinus"]Ach, gewoon iemand uit het buitenland die hier een bedrijf is begonnen. Zoals zovele Turken, enz. Word ik niet altijd achterdochtig van, hoor. In het verleden vaak hele goede autootjes gekocht van dit soort mensen.[/quote]
Ik zie gewoon een autohandelaar die het niet zo nauw neemt met spelling en opmaak. Kom ik wel vaker tegen met mijn eigen verkoopactiviteiten via MP bijv. Word ik ook niet zo snel achterdochtig van. Pas wanneer je iemand ontmoet kan het beeld compleet worden.
Ik zie gewoon een autohandelaar die het niet zo nauw neemt met spelling en opmaak. Kom ik wel vaker tegen met mijn eigen verkoopactiviteiten via MP bijv. Word ik ook niet zo snel achterdochtig van. Pas wanneer je iemand ontmoet kan het beeld compleet worden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
De auto is volgens verkoper volledig dealer onderhouden en zoals eerder vermeld van 1e eigenaar!
Dit moet makkelijk te controleren zijn.
Dit moet makkelijk te controleren zijn.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]De auto is volgens verkoper volledig dealer onderhouden en zoals eerder vermeld van 1e eigenaar!
Dit moet makkelijk te controleren zijn.[/quote]
Daar hebben we @koop9 toch voor? :mrgreen:
Dit moet makkelijk te controleren zijn.[/quote]
Daar hebben we @koop9 toch voor? :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
ik vind het maar dom, al die mensen die zoveel waarde hechten aan een lage km stand.
wat heb je nou liever ?
een 10 jaar oude auto met 50.000km, dagelijks stadsritjes van max 20km, met koude motor, veel schakelen
of een 10 jaar oude auto met 180.000km, dagelijks snelwegritten van 80km heen en terug, auto lekker warm, in zn 5 en rijden maar
of een 10 jaar oude auto met 300.000km met het verhaal van 2, maar dan met een nieuwe koppeling en versnellingsbak.
ik zou het wel weten, optie 2 of 3, laat die lage km stand maar lekker links liggen. ik zou er zeker niet extra voor betalen in ieder geval.
wat heb je nou liever ?
een 10 jaar oude auto met 50.000km, dagelijks stadsritjes van max 20km, met koude motor, veel schakelen
of een 10 jaar oude auto met 180.000km, dagelijks snelwegritten van 80km heen en terug, auto lekker warm, in zn 5 en rijden maar
of een 10 jaar oude auto met 300.000km met het verhaal van 2, maar dan met een nieuwe koppeling en versnellingsbak.
ik zou het wel weten, optie 2 of 3, laat die lage km stand maar lekker links liggen. ik zou er zeker niet extra voor betalen in ieder geval.
- Audi_gekkie
@dnadave
Heb je volledig gelijk in, dat heb ik ook al eens aangehaald.
Het gaat mij nu niet dat deze auto weinig kilometers heeft, maar gewoon om de auto en zijn prijs.
De titel "Veel opties, weinig km en 1e eigenaar" is een opsomming die de verkoper aangeeft.
Heb je volledig gelijk in, dat heb ik ook al eens aangehaald.
Het gaat mij nu niet dat deze auto weinig kilometers heeft, maar gewoon om de auto en zijn prijs.
De titel "Veel opties, weinig km en 1e eigenaar" is een opsomming die de verkoper aangeeft.