Occasions Epe
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Erg weinig kilometers voor een auto uit het eerste bouwjaar :o , maar het zou kunnen
Ik zou , naast het OSS, ook de distributie kontroleren. Dat zijn de duurste zaken, die mis kunnen gaan.

Ik zou , naast het OSS, ook de distributie kontroleren. Dat zijn de duurste zaken, die mis kunnen gaan.
[quote="Cooper10"]Hallo kent iemand de auto wie wordt aangeboden bij occasions Epe? Op Marktplaats
Weinig km! 76000!
http://link.marktplaats.nl/755158053. .??
Is het bedrijf betrouwbaar?
Gr Cooper[/quote]
Ga naar Google en toets in:
Occasions Epe B.V.
En vind:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 76&t=87437
Weinig km! 76000!
http://link.marktplaats.nl/755158053. .??
Is het bedrijf betrouwbaar?
Gr Cooper[/quote]
Ga naar Google en toets in:
Occasions Epe B.V.
En vind:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 76&t=87437
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ach, een handelaar is een handelaar. Daar kun je goede en minder goede ervaringen bij hebben, vaak ook nog eens aan de auto gerelateerd. Ik vertrouw vaak soms nog meer particuliere verkopers dan handelaren (nog nooit sores gehad met een auto, welke ik bij een particulier gekocht heb).
Maar je neemt ook je eigen kennis en inzicht in auto's mee, als je een aspirant koper bent, toch? Of in ieder geval een kennis / vriend, die genoeg kijk heeft op auto's. Als ik naar een auto ga kijken van een model dat ik niet ken, dan lees ik me altijd heel goed in op de diverse fora over de sterke en zwakke punten van dat specifieke model. Dat heb ik toendertijd ook gedaan voor de A2 (wist ik, echt heel weinig van toen), en toen kwam er al heel snel uit, dat ik bepaalde versies en opties op de auto absoluut niet wilden hebben. Ook zo gedaan met de Cabriolet en alle andere auto's die ik bezit of ooit bezeten heb.
Aan de andere kant, ben ik ook nooit bang om een auto te gaan bekijken bij een wat minder goed bekend staande handelaar. Ik heb echt wel eens een zeer goede auto weggehaald (Kadettje E) bij een notoire handelaar als bijvoorbeeld JetCars in Rotterdam. Nou, dan weten de kenners al meer dan genoeg.
Maar je neemt ook je eigen kennis en inzicht in auto's mee, als je een aspirant koper bent, toch? Of in ieder geval een kennis / vriend, die genoeg kijk heeft op auto's. Als ik naar een auto ga kijken van een model dat ik niet ken, dan lees ik me altijd heel goed in op de diverse fora over de sterke en zwakke punten van dat specifieke model. Dat heb ik toendertijd ook gedaan voor de A2 (wist ik, echt heel weinig van toen), en toen kwam er al heel snel uit, dat ik bepaalde versies en opties op de auto absoluut niet wilden hebben. Ook zo gedaan met de Cabriolet en alle andere auto's die ik bezit of ooit bezeten heb.
Aan de andere kant, ben ik ook nooit bang om een auto te gaan bekijken bij een wat minder goed bekend staande handelaar. Ik heb echt wel eens een zeer goede auto weggehaald (Kadettje E) bij een notoire handelaar als bijvoorbeeld JetCars in Rotterdam. Nou, dan weten de kenners al meer dan genoeg.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Cooper10"]Ben wezen kijken.
Km stand kan kloppen.
Maar de auto heeft voor mij te veel beschadigingen, bij 76000 km verwacht ik een bijna nieuw staat.
Ook het. Dakje werkt niet.
Auto is voor mij niet mooi genoeg, ik zoek verder!
Cooper[/quote]
Is dus waarschijnlijk de reden dat Lexpoint deze auto niet zelf wilde verkopen ...
Km stand kan kloppen.
Maar de auto heeft voor mij te veel beschadigingen, bij 76000 km verwacht ik een bijna nieuw staat.
Ook het. Dakje werkt niet.
Auto is voor mij niet mooi genoeg, ik zoek verder!
Cooper[/quote]
Is dus waarschijnlijk de reden dat Lexpoint deze auto niet zelf wilde verkopen ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Peter"]Epe, Apeldoorn etc en wijde omstreken is een no go area voor 2e hands auto's. Teruggedraaide km-standen, modeljaar ipv bouwjaar vermelden, onderhoudsboekjes "liggen in de kluis" en kun je pas na aankoop inzien. En ga zo maar door.[/quote]
Reken Vennendaal maar meteen mee, daar weten ze er ook wel raad mee.
Reken Vennendaal maar meteen mee, daar weten ze er ook wel raad mee.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Johan 3L"]
Reken Vennendaal maar meteen mee, daar weten ze er ook wel raad mee.[/quote]
Waar ligt Vennendaal?
Reken Vennendaal maar meteen mee, daar weten ze er ook wel raad mee.[/quote]
Waar ligt Vennendaal?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot