Het valt me op hoe snel een verkoper het kenmerk S-Line toevoegt aan een auto terwijl originele S-Line modellen zeer kenmerkende details hebben. Beide auto's ontberen die kenmerkende details. Logo's plakken kan iedereen en daar doe ik ook vrolijk aan mee, maar ik probeer de S-Line opties wel op zo origineel mogelijk manier toe te voegen.
En de velgen van de blauwe zijn dat zeker niet, evenmin de stoelen. Het sportonderstel zal geen origineel door Quattro GmbH ontwikkeld sportonderstel zijn, maar eentje van de merken die we hier voorij hebben zien komen. En wat een slechte foto's ... Maar wel een heel zuinige 1.4! Benieuwd naar zijn gemiddeld verbuik :mrgreen:
De zwarte met beige leer vind ik persoonlijk een fantastische combinatie, maar de kwaliteit van het leer laat duidelijk zijn sporen van ouderdom zien. Dat is tegenwoordig een stuk beter. Dit leer is uitgelubberd, maar blijkt wel regelmatig behandeld te zijn getuige de glimmende look. De vlekken zijn moeilijk te herleiden naar echte of schaduwvlekken. En alles wat vies is kan goed gereinigd worden.
Het is qua samenstelling een unieke auto en met veel mooie opties. Maar met 10 eigenaren (bijna elk jaar 1!) zou ik hem laten staan. Onderbuikgevoel, hoe goed de auto ogenschijnlijk ook is.