1.4 met weinig km en veel opties (org. Ned. auto)

A2 gezien op Marktplaats, Autoscout, Mobile.de, etc?
Audi_gekkie

21 jan 2014, 01:14 0 x

Als de kilometerstand klopt en onderhoudsboekje is naar waarheid ingevuld dan vind ik de prijs niet verkeerd.
Uiteraard altijd even onderhandelen.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr

Met 4 elektrische ramen, OSS en lederen bekleding!
Volgens verkoper interieur als nieuw :roll: Kijk eens naar die deurpanelen...
Volgens MP heeft deze auto 10 eigenaren gehad. :s hock:

Let op dit is geen S-line of ze moeten de badges eraf gesloopt hebben.
Drenthe

21 jan 2014, 01:31 0 x

Aan de pook te zien moet hij wel veel stads km's hebben gemaakt.

Deze ziet er trouwens ook erg snel uit..

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 jan 2014, 09:23 0 x

Ach, ik vind de zwarte (de bovenste dus) een nette auto voor z'n prijs. Mooi interieur (hoewel ik geen leer liefhebber ben), dat je niet vaak ziet. Mooie combi exterieur / interieur. De welgjes missen de kapjes, maar soit, die gebruik je gewoon voor de winter. Mooie zomer velgen erbij, en ik denk, dat je een nette auto hebt.

Audi pookhoejes slijten toch vrij snel. Ik heb er al verschillende vervangen.

Die blauwe vind ik weer net te "aangepakt".
Bart

21 jan 2014, 09:43 0 x

Jeetje, wat kunnen meningen dan al verschillen over een interieur :s hock: Persoonlijk vind ik het juist heel vies. Ik zie overal vlekken. Zelfs op het dak en de achterbank.....Of ik zie het verkeerd..Ik vind het wel een heel mooi model :D
Drenthe

21 jan 2014, 12:49 0 x

Audi pookhoejes slijten toch vrij snel. Ik heb er al verschillende vervangen
Vreemd, mijn A2 heeft nog de originele pook (en hoes) en die zien er nog als nieuw uit terwijl hij toch wat meer km's gemaakt heeft dan de getoonde.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 jan 2014, 14:06 0 x

Het valt me op hoe snel een verkoper het kenmerk S-Line toevoegt aan een auto terwijl originele S-Line modellen zeer kenmerkende details hebben. Beide auto's ontberen die kenmerkende details. Logo's plakken kan iedereen en daar doe ik ook vrolijk aan mee, maar ik probeer de S-Line opties wel op zo origineel mogelijk manier toe te voegen. ;)

En de velgen van de blauwe zijn dat zeker niet, evenmin de stoelen. Het sportonderstel zal geen origineel door Quattro GmbH ontwikkeld sportonderstel zijn, maar eentje van de merken die we hier voorij hebben zien komen. En wat een slechte foto's ... Maar wel een heel zuinige 1.4! Benieuwd naar zijn gemiddeld verbuik :mrgreen:

De zwarte met beige leer vind ik persoonlijk een fantastische combinatie, maar de kwaliteit van het leer laat duidelijk zijn sporen van ouderdom zien. Dat is tegenwoordig een stuk beter. Dit leer is uitgelubberd, maar blijkt wel regelmatig behandeld te zijn getuige de glimmende look. De vlekken zijn moeilijk te herleiden naar echte of schaduwvlekken. En alles wat vies is kan goed gereinigd worden.

Het is qua samenstelling een unieke auto en met veel mooie opties. Maar met 10 eigenaren (bijna elk jaar 1!) zou ik hem laten staan. Onderbuikgevoel, hoe goed de auto ogenschijnlijk ook is.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Audi_gekkie

21 jan 2014, 15:12 0 x

@HansJan
Jij gaat je A2 later als je groot bent ook verkopen als echte S-line :lol:
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

21 jan 2014, 15:29 0 x

[quote="Audi-gekkie"]@HansJan
Jij gaat je A2 later als je groot bent ook verkopen als echte S-line :lol:[/quote]
Nee, dan onderschat je mij toch echt. Dit is een bijzonder versie, dus wordt het een HanS-Line! :lol: :lol:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
paulds65

22 jan 2014, 11:30 0 x

Hoe komt iemand er bij om zulke slechte fotos te gebruiken voor een advertentie.

[quote="Drenthe"]Aan de pook te zien moet hij wel veel stads km's hebben gemaakt.

Deze ziet er trouwens ook erg snel uit..

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr[/quote]
Audi_gekkie

22 jan 2014, 13:30 0 x

Jammer dat er in dit topic twee auto's besproken worden. :(
Daar wordt het niet duidelijk van.
Plaats reactie