2.250 km per jaar!?
- Audi_gekkie
Tja lijkt mij bijna onmogelijk, maar volgens verkoper Audi-dealer onderhouden.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als 2e auto gebruikt en geen winterbanden, dan kun je inderdaad cabrioletachtige kilometerstanden krijgen ... 

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="chipsoer"]Ondanks zijn zeer lage km stand vindt ik de vraagprijs toch wel aan de zeer hoge kant, of ben ik de enige daar zo over denkt ?[/quote]
Auto's met dergelijke km-standen zijn heel erg zeldzaam, kopers die daar het geld voor over hebben zijn mogelijk
nog zeldzamer.
Je hoeft er echter maar 1 koper te hebben ...
Auto's met dergelijke km-standen zijn heel erg zeldzaam, kopers die daar het geld voor over hebben zijn mogelijk
nog zeldzamer.
Je hoeft er echter maar 1 koper te hebben ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="pocoloco"]Had nog niet eerder een witte gezien ,ja gecarwrapt.
Maar vind hem tegen vallen in het wit ,zie liever een gele.[/quote]
Dank u! :lol:
Op het forum hebben we in ieder geval ook één witte.
Ongeveer een jaar geleden stond er op MP ook een witte 1.4 (TDI?) met OSS te koop, met ik meen 35.000km en een prijs van meer dan 10.000 euro.
Maar vind hem tegen vallen in het wit ,zie liever een gele.[/quote]
Dank u! :lol:
Op het forum hebben we in ieder geval ook één witte.
Ongeveer een jaar geleden stond er op MP ook een witte 1.4 (TDI?) met OSS te koop, met ik meen 35.000km en een prijs van meer dan 10.000 euro.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Super zeldzaam, een witte. Ik heb er ooit eentje mogen zien in Duitsland, en wit staat het karretje echt goed. Maar toen was wit niet zo'n populaire kleur.
Toch zijn dit soort auto's er wel. Ik kom zelfs youngtimers en oldies tegen met dit soort belachelijk lage kilometerstanden. Auto's, die alleen in de buurt zijn gebruikt, of jaren hebben stilgestaan in de garage of er alleen voor de vakantie uitkwamen, dat soort zaken.
Ik heb toendertijd mijn Rekord E (uit 1979) gekocht met 52.000 echte kilometers op de kok (is ondertussen verkocht) en mijn Kadettje uit 1981 kocht ik 4 / 5 jaar geleden met 68 Dkm op de klok, ook echte kilometers. Reken maar eens uit hoeveel kilkometer die twee per jaar hebben gereden gemiddeld
Van beide auto's had / heb ik de gehele onderhoudshistorie met alle rekeningen. Dus ja, het kan wel.
Tja, en de prijs...... Het is en blijft wat een gek (of liefhebber) er voor over heeft. De A2 is nog geen klassieker, maar wordt wel (de eerste bouwjaren zeker) al een youngtimer. En gezien de toch nog steeds groeiende popularitieit van het karretje........ De A2 is nu populairder dan dat het model ooit was tijdens de productiecyclus. Ook dat gegeven bepaalt, of aan een model een bepaalde prijs hangt.
Toch zijn dit soort auto's er wel. Ik kom zelfs youngtimers en oldies tegen met dit soort belachelijk lage kilometerstanden. Auto's, die alleen in de buurt zijn gebruikt, of jaren hebben stilgestaan in de garage of er alleen voor de vakantie uitkwamen, dat soort zaken.
Ik heb toendertijd mijn Rekord E (uit 1979) gekocht met 52.000 echte kilometers op de kok (is ondertussen verkocht) en mijn Kadettje uit 1981 kocht ik 4 / 5 jaar geleden met 68 Dkm op de klok, ook echte kilometers. Reken maar eens uit hoeveel kilkometer die twee per jaar hebben gereden gemiddeld

Tja, en de prijs...... Het is en blijft wat een gek (of liefhebber) er voor over heeft. De A2 is nog geen klassieker, maar wordt wel (de eerste bouwjaren zeker) al een youngtimer. En gezien de toch nog steeds groeiende popularitieit van het karretje........ De A2 is nu populairder dan dat het model ooit was tijdens de productiecyclus. Ook dat gegeven bepaalt, of aan een model een bepaalde prijs hangt.