Gezien op Marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/a1004236212
Leuk verhaal erbij ook.
Audi A2 1.6 Fsi S-Line 2003
- Audi_gekkie
Ik vind het een behoorlijk bedrag.
De auto staat ook al vanaf oktober 2013 te koop.
Misschien valt de auto in het echt ook wel wat tegen, maar inderdaad een mooi verhaal.
Ger wil je dit soort posten plaatsen onder audi-a2-anbieding-gespot.html ?
Je maak nu gebruik als jezelf iets te koop aanbied.
De auto staat ook al vanaf oktober 2013 te koop.
Misschien valt de auto in het echt ook wel wat tegen, maar inderdaad een mooi verhaal.
Ger wil je dit soort posten plaatsen onder audi-a2-anbieding-gespot.html ?
Je maak nu gebruik als jezelf iets te koop aanbied.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Is inderdaad toch wel een bom duiten. Dat zal misschien ook wel (een van) de reden(en) zijn, waarom de auto al zo lang te koop staat. Ik vind dat half lederen bekleden dan wel weer mooi. Jammer dat er geen Recaro's inzitten, dan was tie af geweest en was in mijn ogen de prijs wat meer te rechtvaardigen geweest.
- Ger964
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@ Audi-Gekkie, doe ik voor de volgende keer.
Prijs is niet overdreven hoog.
Km stand is wel redelijk hoog.
In Europa een knappe 1.6 S-Line vinden is een beste opgave.
Prijzen allemaal gelijk aan deze geadverteerde of nog hoger.
Prijs is niet overdreven hoog.
Km stand is wel redelijk hoog.
In Europa een knappe 1.6 S-Line vinden is een beste opgave.
Prijzen allemaal gelijk aan deze geadverteerde of nog hoger.
- HansJan
- Moderator
Ik heb me er al eerder aan gestoord over de opmerkingen dat een auto te duur is en doe het nu weer. De vraagprijs is afgezet tegen al het genoemde onderhoud een prima prijs mits de auto in goede conditie is. En dat is volgens de verkoper het geval. En er is vast onderhandelruimte over de genoemde krasjes en mogelijk andere (kleine) gebreken.
En @Ger964 heeft gelijk: in Europa een dergelijke auto vinden in goede staat voor een lage prijs is niet mogelijk. Ze zijn gewild en daarmee haak ik aan op een eerder genoemde opmerking op dit forum: het is maar net wat een gek ervoor geeft.
Exorbitant veel kilometers vind ik het ook niet: gemiddeld 15.000 per jaar. Met de goede onderhoudshistorie kan deze auto nog flink wat kilometers draaien.
En @Ger964 heeft gelijk: in Europa een dergelijke auto vinden in goede staat voor een lage prijs is niet mogelijk. Ze zijn gewild en daarmee haak ik aan op een eerder genoemde opmerking op dit forum: het is maar net wat een gek ervoor geeft.
Exorbitant veel kilometers vind ik het ook niet: gemiddeld 15.000 per jaar. Met de goede onderhoudshistorie kan deze auto nog flink wat kilometers draaien.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Voor iemand die specifiek op zoek is naar een A2 S-line met de zwaarste motor is hij niet te duur.
Deze doelgroep is helaas niet zo groot.
De meesten zijn op zoek naar een kleine auto die niet te veel kost en geen onverwachte verrassingen
geeft bij het onderhoud.
Voor een paar duizend euro meer kun je ook een nieuwe kleine auto kopen met garantie.
Mag je de kleur ook nog zelf uitkiezen.
De keus is dan niet zo moeilijk ...
Deze doelgroep is helaas niet zo groot.
De meesten zijn op zoek naar een kleine auto die niet te veel kost en geen onverwachte verrassingen
geeft bij het onderhoud.
Voor een paar duizend euro meer kun je ook een nieuwe kleine auto kopen met garantie.
Mag je de kleur ook nog zelf uitkiezen.
De keus is dan niet zo moeilijk ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
Natuurlijk is er zoiets als gezond verstand. Dan geef je geen 7K+ uit aan een auto van 10 jaar oud, zeker als je alleen van A naar B moet komen zonder verdere eisen. Maar er is ook zoiets als een praktische keuze en met alle respect, maar dan vallen opties als een 107, Aygo, Panda, Up, Mii en alles wat geen kofferbak heeft al heel snel af.
Wij hebben ook meer dan 7K+ uitgegeven en kregen daarvoor in de plaats een heel volwassen, praktische en eigenzinnige auto voor terug. En laten we wel wezen, er zijn toch niet veel auto's die een eigen forum hebben? :-D
Wij hebben ook meer dan 7K+ uitgegeven en kregen daarvoor in de plaats een heel volwassen, praktische en eigenzinnige auto voor terug. En laten we wel wezen, er zijn toch niet veel auto's die een eigen forum hebben? :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Je moet als verkoper gewoon een beetje geduld hebben tot de goede koper/liefhebber voorbij komt.
Ik heb destijds met de verkoop van mijn oldtimer BMW ook diverse pseudo-kopers voorbij zien komen, die nog
minder dan de helft van mijn vraagprijs wilden geven.
Uiteindelijk is hij aan een liefhebber verkocht die de auto wel op waarde wist te schatten.
En dan wordt er na reservering ineens gemaild door de pseudokoper dat men de auto toch wel had willen hebben ...
Ik heb destijds met de verkoop van mijn oldtimer BMW ook diverse pseudo-kopers voorbij zien komen, die nog
minder dan de helft van mijn vraagprijs wilden geven.
Uiteindelijk is hij aan een liefhebber verkocht die de auto wel op waarde wist te schatten.
En dan wordt er na reservering ineens gemaild door de pseudokoper dat men de auto toch wel had willen hebben ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot