Niet echt een aanbieding (1.000 euro teveel?), maar wel 65.000km origineel volgens 2e eigenaar.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr
Nederlandse auto.
A2 1.4 65k basis zonder airco
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een auto zonder airco is wel zeldzaam, zie je eigenlijk alleen bij de 3L.
Lijkt me daardoor wel lastig te verkopen.
Typisch dat ook hier de remschijven bij een relatief lage km-stand zijn vervangen.
Lijkt me daardoor wel lastig te verkopen.
Typisch dat ook hier de remschijven bij een relatief lage km-stand zijn vervangen.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zo hadden wij hem graag gehad, zonder airco en eigenlijk zo basis mogelijk, maar wel weer met Recaro's erin. Maar zo'n versie vind je nooit. Mijn vrouw gebruikt de airco nooit (het is haar auto), en ik heel af en toe. Hij staat eigenlijk altijd op Econ en voorruitontwaseming.
Ik ben er tijdens mijn zoektocht toentertijd zegge en schrijven eentje zonder airco tegengekomen. Maar die was voor de rest niet echt mooi, dus laten staan.
Ik ben er tijdens mijn zoektocht toentertijd zegge en schrijven eentje zonder airco tegengekomen. Maar die was voor de rest niet echt mooi, dus laten staan.
- Audi_gekkie
Historie moet toch bovenwater kunnen komen, want Nederlandse auto en volgens eigenaar dealer onderhouden.