Is deze A2 bekend bij forumleden?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik heb deze nog niet eerder gezien, maar hij is inderdaad erg compleet. Prijs is ook niet verkeerd. Auto is geïmporteerd en door Audi dealers onderhouden. Nou, dat kunnen we laten controleren door @koop9. Moet je wel even het chassisnummer achterhalen ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Wat mij opvalt is dat de eigenaar de auto nog maar kort heeft.
Als die Audi-dealer onderhouden is (volgens advertentie) dan is de historie te controleren bij een Audi-dealer door een volledige uitdraai van te maken.
Ik vind het een forse prijs ondanks de uitgebreide optielijst.
Als die Audi-dealer onderhouden is (volgens advertentie) dan is de historie te controleren bij een Audi-dealer door een volledige uitdraai van te maken.
Ik vind het een forse prijs ondanks de uitgebreide optielijst.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
via kenteken is dit lijkt mij toch ook op te vragen als hij bij Audi dealer onderhouden is.
Hij is wel voorzien van alles maar geen mistlampen...dat is opmerkelijk dus voorzijde goed Wel de moete om deze te bekijken dat zal ik zeker doen door iemand mee te nemen ,meer zien meer dan 1.
Wat ik de foto zie van rechter voorzijde dat de punt van voorscherm en de kap niet goed aansluit en motor kap lichter en matter van kleur is of lijkt dat door de foto's ?
De foto's zijn wel flets en niet scherp gemaakt en net niet goed (afstand te ver genomen) om details te beoordelen.
Tegenwoordig kun je goede foto's maken met GSM en waarom niet moeite gedaan is om je auto beter te presteren.....al je hem wilt verkopen.
bekijken op herstelpunten....
succes met kijken wel doen hoor... mooie opties
maar waarom pas je woonplaats Groningen niet aan zodat wij je kunnen tippen waar een mooie A2 bij jouw in de buurt te koop staat li.jkt mij handiger.
Niet iedereen heeft al je berichten gelezen....
grt
rolf
almere
Hij is wel voorzien van alles maar geen mistlampen...dat is opmerkelijk dus voorzijde goed Wel de moete om deze te bekijken dat zal ik zeker doen door iemand mee te nemen ,meer zien meer dan 1.
Wat ik de foto zie van rechter voorzijde dat de punt van voorscherm en de kap niet goed aansluit en motor kap lichter en matter van kleur is of lijkt dat door de foto's ?
De foto's zijn wel flets en niet scherp gemaakt en net niet goed (afstand te ver genomen) om details te beoordelen.
Tegenwoordig kun je goede foto's maken met GSM en waarom niet moeite gedaan is om je auto beter te presteren.....al je hem wilt verkopen.
bekijken op herstelpunten....
succes met kijken wel doen hoor... mooie opties
maar waarom pas je woonplaats Groningen niet aan zodat wij je kunnen tippen waar een mooie A2 bij jouw in de buurt te koop staat li.jkt mij handiger.
Niet iedereen heeft al je berichten gelezen....
grt
rolf
almere
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- HansJan
- Moderator
Enige onderbouwing is op zijn plaats @Audi_gekkie. Je helpt potentiele A2 rijders op deze manier niet echt 'op weg'.Ik vind het een forse prijs ondanks de uitgebreide optielijst.
Ik vind de prijs schappelijk (en bij de A2 is het maar wat een gek(kie) ervoor geeft) wanneer de auto in goede conditie verkeert en al het beloofde onderhoud heeft gehad. Kilometerstand is niet extreem hoog, gemiddeld 14.000 per jaar. De auto zit dik, zo niet compleet in de opties, mistlampen daargelaten. Ik kom dat wel vaker tegen. Ze geven de auto enkel een stoerder aanzicht dan dat ze functioneel toegevoegde waarde leveren. Ik gebruik ze sporadisch, voor de polderbewoners mogelijk meer zinvol.
Ga zo'n complete auto maar eens in Dld zoeken, dan kom je van een koude kermis thuis als je denkt deze voor een koopje te kunnen vinden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Setje mistlampen kost inclusief de kappen plm €125 (Duitse prijzen en lokale inkoop bij Audi Dld). Maak je er DRL van zoals ik heb gedaan, dan komt er nog €65 bij. Ik wil die onderdelen graag inkopen als daar interesse in bestaat. Eerst maar eens zien hoe dit afloopt ...
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Heb net de advertentie gelezen en de foto's bekeken, het is een vrij complete auto met veel accessiores erop. De kilometerstand is ok voor een auto van bijna 12 jaar.
Als verder de auto goed is onderhouden en de slijtage interieur meevalt is het geen gekke prijs.
Ik heb zelf maandenlang prijzen vergeleken tussen A2 uit NL en D, dit is best een nette prijs voor wat je krijgt.
De leren stoelen zien er goed uit en het instrumentarium idem dito.
Als het verder technisch in orde is, kopen die auto!
Beding wel dat ze even die mistlichten monteren, die je nooit gebruikt =))
Als verder de auto goed is onderhouden en de slijtage interieur meevalt is het geen gekke prijs.
Ik heb zelf maandenlang prijzen vergeleken tussen A2 uit NL en D, dit is best een nette prijs voor wat je krijgt.
De leren stoelen zien er goed uit en het instrumentarium idem dito.
Als het verder technisch in orde is, kopen die auto!
Beding wel dat ze even die mistlichten monteren, die je nooit gebruikt =))