Ik ben nog een relatief nieuw lid op dit forum en had mijzelf voorgenomen nog een paar jaar te wachten en te sparen voor een A2 uit 2005, maar ondertussen hield ik marktplaats ook af en toe stiekem in de gaten en kwam ik deze advertentie tegen: http://link.marktplaats.nl/m1474738088? ... nt=app_ios
Ik vind het op zich een vrij interessant aanbod en heb al contact gehad met de verkoopster.
Leuk detail is dat zij ook een A2 fan blijkt te zijn en nu sinds kort in het bezit is van haar 3e A2!
Op zich voelt dat dus wel goed en heb ik wel vertrouwen in de verkoopster.

Verdere informatie over de conditie van de auto is ondertussen ook te lezen in de advertentie.
Dit is ook wat de verkoopster naar mij heeft gestuurd en voor zover bij haar bekend zijn er verder geen problemen.
Het betreft een import auto vanuit België.
Ze twijfelde ook om ‘m zelf te houden en op te laten knappen, maar uiteindelijk toch gekozen voor een nieuwere versie uit 2004.
Ik krijg komende dag te horen wanneer de distributieriem voor het laatst is vervangen, wanneer de laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd en heb nog gevraagd om wat extra foto’s van o.a. de genoemde zwakke punten en een algemene foto van het interieur.
De vraag is nu: is dit de moeite waard?
Wat denken jullie hierover?
Ik weet het, dat is lastig te zeggen aan de hand van een paar foto’s en wat tekst.