Nep grijze Colour.Storm 1.4 AUA
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een grijze nep Colour.Storm 1.4 AUA aangeboden
Origineel Audi trekhaak. .
Geïmporteerd uit Duitsland.
Eerste toelating: 29-08-2000.
Km stand: 127.527
Prijs: €1.950
https://link.marktplaats.nl/m1778306913 ... nt=app_ios
Origineel Audi trekhaak. .
Geïmporteerd uit Duitsland.
Eerste toelating: 29-08-2000.
Km stand: 127.527
Prijs: €1.950
https://link.marktplaats.nl/m1778306913 ... nt=app_ios
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Wat mij opvalt:
exterieur: buitenspiegel wel/niet in kleur van de carrosserie, knopje/embleem op motorkap net boven de grille. edit: en initialen op de achterklep ...
interieur: had hier gezien het bouwjaar de slijtvaste lichtschakelaar/climapaneel van de 1e serie verwacht.
Heb deze aanbied al vaker voorbij zien komen (heeft in een andere advertentie een gele Color Storm in de aanbieding)
exterieur: buitenspiegel wel/niet in kleur van de carrosserie, knopje/embleem op motorkap net boven de grille. edit: en initialen op de achterklep ...

interieur: had hier gezien het bouwjaar de slijtvaste lichtschakelaar/climapaneel van de 1e serie verwacht.
Heb deze aanbied al vaker voorbij zien komen (heeft in een andere advertentie een gele Color Storm in de aanbieding)
Laatst gewijzigd door Peter_Audi_A2 op 27 nov 2021, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- TJT
Ik verwacht dat dit een basis uitvoering is, gezien de zwarte deurgrepen, kunststof stuur, geen aluminium afwerking bij o.a. versnellingspook, klokken en ik verwacht dat de mat zwarte buitenspiegel ook origineel is en de zilveren later is gemonteerd omdat de originele wellicht kapot is gegaan.
Zo was mijn eerste kobaltblauwe A2 immers ook geleverd, alleen is daar al het een en ander aan gedaan om ‘m de proline look te geven.
Dat de lichtschakelaar en climatronic softlak hebben is inderdaad opmerkelijk te noemen, gezien de kobaltblauwe A2 van ons van dezelfde generatie is en wel hardtouch lak heeft.
Klopt, het is een beetje de nieuwe Jan Eenink.
Wel leuk dat er meer mensen komen die de A2’s inkopen, opknappen en weer verkopen.
Zo was mijn eerste kobaltblauwe A2 immers ook geleverd, alleen is daar al het een en ander aan gedaan om ‘m de proline look te geven.
Dat de lichtschakelaar en climatronic softlak hebben is inderdaad opmerkelijk te noemen, gezien de kobaltblauwe A2 van ons van dezelfde generatie is en wel hardtouch lak heeft.
Klopt, het is een beetje de nieuwe Jan Eenink.
Wel leuk dat er meer mensen komen die de A2’s inkopen, opknappen en weer verkopen.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Toen ik nog op zoek was, had ik me voorgenomen dat áls ´t een grijze zou worden, die ook een color-storm behandeling zou krijgen. Toch wat leuker dan een gewone. (maar die badge-engineering hoeft van mij ook weer niet
)
Btw: Bij de RDW kentekencheck staat geen aanhangergewicht, dus die trekhaak mag niet meer dan een fietsendrager hebben!

Btw: Bij de RDW kentekencheck staat geen aanhangergewicht, dus die trekhaak mag niet meer dan een fietsendrager hebben!
- Ger964
Klaas heeft hem zelf uit Duitsland gehaald.
Is sinds import nog niet toenaam gesteld.
Ben benieuwd of er onderhoudshistorie bij zit.
Zonder aannames te doen is import, lang stil gestaan en lage kilometerstand vaak het verhaal van het ziet eruit als, loopt als en kwaakt als
.
Is sinds import nog niet toenaam gesteld.
Ben benieuwd of er onderhoudshistorie bij zit.
Zonder aannames te doen is import, lang stil gestaan en lage kilometerstand vaak het verhaal van het ziet eruit als, loopt als en kwaakt als

- karolography
- Audi A2 clublid
De gele is ook geen echte. Stond een tijd terug op marktplaats (voor zo’n € 2.000), in imola. Jammer dat er een colour.storm van is gemaakt. De imola-versies zijn onwijs uniek.Peter_Audi_A2 schreef: ↑27 nov 2021, 12:08Heb deze aanbied al vaker voorbij zien komen (heeft in een andere advertentie een gele Color Storm in de aanbieding)

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Zaten bij de gele de S-line onderdelen er al wel in toen hij de vorige keer op marktplaats werd aangeboden?
Als je zeker zou willen zijn zou je de sticker met uitrustingscode moeten opvragen ...
Als je zeker zou willen zijn zou je de sticker met uitrustingscode moeten opvragen ...
- TJT
De gele spiegels verraden eigenlijk al dat het zeer waarschijnlijk wel een echte imola-gele A2 zal zijn geweest.
De gek gekleurde velgen komen mij ook wel bekend voor, want ik heb die diesel A2 van € 2000 waar @karolography het over heeft toen ook zien staan op marktplaats.
De gek gekleurde velgen komen mij ook wel bekend voor, want ik heb die diesel A2 van € 2000 waar @karolography het over heeft toen ook zien staan op marktplaats.
- karolography
- Audi A2 clublid
Yes, die badge leek er al oorspronkelijk op te zitten. Hierbij wat foto’s van de advertentie op marktplaats van 7 augustus 2021:
- Bijlagen
-
- 0462B979-9372-44C9-8BA0-1E72673DE63E.jpeg (233.17 KiB) 1213 keer bekeken