SPORTSTOELEN AUDI A2 €150,-
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Deze wilde ik jullie ook niet onthouden. Voor deze prijs had ik ze niet laten staan als ik ze had kunnen gebruiken.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
Wat moet ik me voorstellen bij: " STOELEN ACHTERBANK INTERIEUR BEKLEDINGSET AUDI A2 "?
Ik wil heel graag sportstoelen, maar geen bekledingsset voor achterbank...
Ik wil heel graag sportstoelen, maar geen bekledingsset voor achterbank...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Koop de stoelen en doneer de bekledingset. 

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Voor stoelen
Achterlijke stoelen
en bekledingset zal wel deuren of panelen zijn of zo....
Ze proberen nu nogmaals of er een koper voor is... of ze zijn op foto mooier dan op de stelling na slopen.. of zo foto maken dat je geen enkele vlek ziet....
Achterlijke stoelen
en bekledingset zal wel deuren of panelen zijn of zo....
Ze proberen nu nogmaals of er een koper voor is... of ze zijn op foto mooier dan op de stelling na slopen.. of zo foto maken dat je geen enkele vlek ziet....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- jordyvl
Advertentie is opnieuw geplaatst, hier nieuwe link
https://link.marktplaats.nl/m1806377629 ... ios_tablet
https://link.marktplaats.nl/m1806377629 ... ios_tablet
Audi A2 36-GS-ZZ Orgineel NL KM 262700 | Clima | CC | Elect. Ramen | Elec. Verwarmde buitenspiegels | Komfortblinker | VIOFO A119v2 | BT | DAB+ | USB | AUX | Multibox | Spacebox |