Vanmiddag dus naar de Bosch garage geweest en de a2 uit laten lezen.
Module 17 (= klok, combi-instrument) en daarin meetwaardenblok 004 uitgelezen.
Van de 4 blokken die dan aangegeven worden is de laatste de huidige olie stand en die gaf 55mm
aan.
Heb het Duitse forum hier op nagekeken en kan hieruit opmaken dat hij precies op peil staat.
Ook de sensor gaf geen storing aan,het enige wat eruit kwam was iets met vacuum intermitted.
Snap dan ook niet dat hij na de laatste 0,5 liter die ik inmiddels 700km geleden heb bijgevuld,nu
dus 200 km geleden toch dat gele olie kannetje weer liet branden.
Weet 1 ding wel de volgende keer dat hij weer schreewt om olie is volgend jaar op de Duitse autobahn op weg naar Oostenrijk :twisted:
olie bijvullen bij min symbool
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Afwachten dus. Het zou mooi zijn indien je wanneer het lampje weer gaat branden direct kunt uitlezen dan heb je misschien kans dat je wel iets waarneemt.
Kun je met dat android OBDII dongeltje ook die meetwaarden 17 group 4 uitlezen? Ik neem aan dat je wel foutmeldingen ermee kunt uitlezen dus het zou mogelijk zijn om dat dan direct te doen.
Theo
Kun je met dat android OBDII dongeltje ook die meetwaarden 17 group 4 uitlezen? Ik neem aan dat je wel foutmeldingen ermee kunt uitlezen dus het zou mogelijk zijn om dat dan direct te doen.
Theo
Nee, geen meetwaardenblokken, wel standaard On-Board Diagnostics Parameter IDs en foutcodes.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Romulus"]Nee, geen meetwaardenblokken, wel standaard On-Board Diagnostics Parameter IDs en foutcodes.[/quote]
Ok, dan kan Rens dus in voorkomend geval zelf ook direct indien de melding weer verschijnt kijken of er op dat moment wel een foutcode aanwezig is.
Theo
Ok, dan kan Rens dus in voorkomend geval zelf ook direct indien de melding weer verschijnt kijken of er op dat moment wel een foutcode aanwezig is.
Theo
Nee, geen meetwaardenblokken, wel standaard On-Board Diagnostics Parameter IDs en foutcodes.
Bedankt hoor Romulus voor het beantwoorden :lol:
Gisteren dus uit laten lezen en wederom waren de kosten hiervan 0,0
Had ook een 1 of andere test op dat vcds zitten om alles te controleren,
sloeg ineens mijn snelheids meter helemaal uit.
Piepjes ik zeg wat is dat nu weer,hij gordel waarschuwing,ik dacht dat dit wel eens op het forum besproken was,en dat dit in geen ene a2 aanwezig zo zijn?
Bedankt hoor Romulus voor het beantwoorden :lol:
Gisteren dus uit laten lezen en wederom waren de kosten hiervan 0,0
Had ook een 1 of andere test op dat vcds zitten om alles te controleren,
sloeg ineens mijn snelheids meter helemaal uit.
Piepjes ik zeg wat is dat nu weer,hij gordel waarschuwing,ik dacht dat dit wel eens op het forum besproken was,en dat dit in geen ene a2 aanwezig zo zijn?
[quote="Thck"][quote="Romulus"]Nee, geen meetwaardenblokken, wel standaard On-Board Diagnostics Parameter IDs en foutcodes.[/quote]
Theo[/quote]
Kan dat nu inderdaad weer doen,telefoon was zodanig van slag dat hij meer uit stond dan aan.
Zonder dat ik hem uit had gezet,liep iedere keer vast een drama,heb hem gisteren een harde reset gegeven en nu doet hij het weer als vanouds
Theo[/quote]
Kan dat nu inderdaad weer doen,telefoon was zodanig van slag dat hij meer uit stond dan aan.
Zonder dat ik hem uit had gezet,liep iedere keer vast een drama,heb hem gisteren een harde reset gegeven en nu doet hij het weer als vanouds

[quote="Rens 79"]Kan dat nu inderdaad weer doen,telefoon was zodanig van slag dat hij meer uit stond dan aan.
[/quote]
Dank voor je update. Dan weet ik in elk geval dat Samsung in dezen niets beter is dan HTC (hier krek hetzelfde meegemaakt) :mrgreen:

Dank voor je update. Dan weet ik in elk geval dat Samsung in dezen niets beter is dan HTC (hier krek hetzelfde meegemaakt) :mrgreen: