worden we opgelicht???
Geplaatst: 19 dec 2011, 19:24
Rara hoe kan dat???
Zaterdag moest ik iemand uit Charleroi ophalen en voordat ik vertrok heb ik hier getankt bij een tankstation in de wijk. (ik zal geen reclame maken, laat ik zegen budget tanken). Vervolgens reed ik naar geldermalsen om iemand op te halen en daarna rechtstreeks na Charleroi. Iedereen die daar is geweest weet dat er een tankstation voor de ingang staat van het vliegveld. Efin mijn tankwijzer stond precies op de helft, laten we zeggen klokslag 12 uur. Dus ik dacht ik moet toch tanken laat ik dit maar hier doen. Vliegveld binnen gereden naar de parkeerplaats, koffer in de kofferbak en weer terug. Exact dezelfde route. Charleroi-geldermalsen-nieuwegein. Ik stop hier voor ons huis en verrekt!!!! Hij staat niet op de helft, sterker nog zeg ma gerust 3 a 4 mm. Wat bij mij zeg maar gerust 50 a 80 km.
Hoe kan dat?
Wind mee?
Tankwijzer ziek?
Rij steil, het was sāavonds dus geen files of zo, sterker nog terugweg reed ik harder.
Ik vermoed dat de brandstof hier een grote rol inspeelt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als dat zo is dan ben je dus goedkoper (in mijn geval) af bij de duurdere pomp.
Of heeft dit met regelgeving van Nederland en Belgie te maken, dat de samenstelling dus anders is.
Ik hoor graag hoe dit kan, en wat jullie ervaring hierin zijn.
wellicht past dit onderwerp meer bij brandstofvergelijking of zo maar de A2 heeft in dit verhaal ook een hoofdrol.
Zaterdag moest ik iemand uit Charleroi ophalen en voordat ik vertrok heb ik hier getankt bij een tankstation in de wijk. (ik zal geen reclame maken, laat ik zegen budget tanken). Vervolgens reed ik naar geldermalsen om iemand op te halen en daarna rechtstreeks na Charleroi. Iedereen die daar is geweest weet dat er een tankstation voor de ingang staat van het vliegveld. Efin mijn tankwijzer stond precies op de helft, laten we zeggen klokslag 12 uur. Dus ik dacht ik moet toch tanken laat ik dit maar hier doen. Vliegveld binnen gereden naar de parkeerplaats, koffer in de kofferbak en weer terug. Exact dezelfde route. Charleroi-geldermalsen-nieuwegein. Ik stop hier voor ons huis en verrekt!!!! Hij staat niet op de helft, sterker nog zeg ma gerust 3 a 4 mm. Wat bij mij zeg maar gerust 50 a 80 km.
Hoe kan dat?
Wind mee?
Tankwijzer ziek?
Rij steil, het was sāavonds dus geen files of zo, sterker nog terugweg reed ik harder.
Ik vermoed dat de brandstof hier een grote rol inspeelt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als dat zo is dan ben je dus goedkoper (in mijn geval) af bij de duurdere pomp.
Of heeft dit met regelgeving van Nederland en Belgie te maken, dat de samenstelling dus anders is.
Ik hoor graag hoe dit kan, en wat jullie ervaring hierin zijn.
wellicht past dit onderwerp meer bij brandstofvergelijking of zo maar de A2 heeft in dit verhaal ook een hoofdrol.