Tuning aanbieding.

Discussie over chiptuning en tuning in het algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BokkieAndijk
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 apr 2020, 11:30
Locatie: Medemblik
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

26 apr 2020, 11:02 3 x

Hoplijk kan ik op deze manier een mooie input aan dit mooie forum geven. :) Ik ben in het bezit van hardware om te tunen. (Kess) Ook heb ik WinOls en andere software om stock eprom files te kunnen modificeren maar ik heb niet echt de tijd/zin om mezelf daar voldoende in te verdiepen. Copy van de bestaande file opslaan op mijn laptop voor het geval er iets mis gaat om die in dat geval ten alle tijden weer terug te plaatsen doe ik altijd. Voor mijn vorige auto (Lupo 3L) heb ik wel een prima werkende tuning file, maar verder heb ik geen gemodificeerde files. Wel heb ik een paar honderd duizend files voor andere auto's. Als iemand mij aan de juiste tuning files kan helpen dan wil ik voor leden van dit forum GRATIS hun A2 3L of Lupo 3L tunen. Dan kan ik gelijk mijn A2'tje ff "kietelen" :). De Lupo 3L is voor zo ver ik weet geleverd in 2 types ECU's. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die hier blij van worden. :)
Greetz, Bokkie

Kleine aanvulling. Er zijn hier bedrijven/mensen actief die tuning voor mooie prijzen aanbieden en het laatste wat ik wil is in hun vaarwater zitten. De kennis van deze mensen op dit gebied gaat ook veel verder dan de mijne. Nou ja, ik lees wel wat jullie hier van vinden.
A2 3L met climate control en elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels en elektrische ramen.
Gebruikersavatar
3Liefhebber
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2022, 23:32
Locatie: Almere
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

11 jan 2022, 23:35 0 x

Ik zou graag mijn Audi A2 1.2tdi willen laten chiptunen als ook de aanbieding nog geldt zou het helemaal mooi zijn :D
Plaats reactie