Mijn A2 renoveren door CG Carworks & Audi A2 dokter
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooie waardebepaling @Edwinvv!
PS: ik heb het adres beter gemaskeerd
PS: ik heb het adres beter gemaskeerd
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- jorge
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik dacht dat ik wel aardig bezig was om de boel schoon te houden. Dat valt in het niet hierbij......
Audi A2 1.4 benzine 2001 05-GS-LL Orgineel NL | KM 353.000 | Clima | Elect. Ramen | Spacebox | Multibox | Vies interieur is geen interieur
- jorge
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Weet je ook hoe ze de onderkant en motor schoonmaken?
Droog ijs mogelijk?
Ik ben zelf qua motor altijd voorzichtig om daar direct veel water op te gebruiken om niet per ongeluk problemen met elektra te krijgen.
Droog ijs mogelijk?
Ik ben zelf qua motor altijd voorzichtig om daar direct veel water op te gebruiken om niet per ongeluk problemen met elektra te krijgen.
Audi A2 1.4 benzine 2001 05-GS-LL Orgineel NL | KM 353.000 | Clima | Elect. Ramen | Spacebox | Multibox | Vies interieur is geen interieur
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hoi, die onderkant en motor volgens mij gewoon afspuiten, daarna in een speciale wax laag gezet.
Droogijs heb ik wel eens gebruikt op een andere auto, kan volgens mij geen kwaad.
Nu die wax laag eronder zit laat ik hem 1 keer per jaar nog ff afspuiten met een shampoo…. (En eventuele plekjes worden dan extra behandeld).
Heb een soort fetisj gekregen voor de onderkant van de auto… Al geloof ik wel dat dit een belangrijke kant is voor behoud..
Gr, Ed
Droogijs heb ik wel eens gebruikt op een andere auto, kan volgens mij geen kwaad.
Nu die wax laag eronder zit laat ik hem 1 keer per jaar nog ff afspuiten met een shampoo…. (En eventuele plekjes worden dan extra behandeld).
Heb een soort fetisj gekregen voor de onderkant van de auto… Al geloof ik wel dat dit een belangrijke kant is voor behoud..
Gr, Ed