Ik ben mij aan het verdiepen in het poetsen van de auto (detailing). Ik heb allerlei filmpjes gezien en artikelen (en de paar verhalen hier) gelezen over uitgebreide behandelingen. Ik wil mijn gele CS weer laten schitteren in ieder geval. Helaas is het hier op het forum aardig rustig als het neerkomt op dit onderwerp. We houden zo van onze A2'tjes, dan willen we ze toch ook laten stralen?

En omdat ik het leuk vind met de auto bezig te zijn zou ik dit het liefst samen met iemand doen die hier verstand van heeft. Zo kan ik ervan leren op een leuke manier! En heb je hier geen zin in maar wel verstand van, misschien kan ik je wel contacten voor tips. Of misschien weet je een goed adres waar ik terecht kan om het te laten doen. (een tip van @HansJan omtrent dit onderwerp staat al op mijn lijstje

Kortom: alle tips zijn welkom.

Ik las een heel mooi verhaal van/met @Pocoloco over een rode A2, maar hij is helaas al een jaar niet meer actief hier. Mocht iemand hem kennen en weten of hij dit soort dingen nog doet, laat het mij alsjeblieft weten.