Mijn A2 renoveren door CG Carworks & Audi A2 dokter
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Blikken draagarmen en nog veel meer bruin als onder mijn Eekhoorn, die heeft vooral bovenop Bruine kleurtje.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En nu even iets aardigs zeggen, Eekhoorn (is dat echt je naam…??).eekhoorntje schreef: ↑14 mei 2024, 19:54Blikken draagarmen en nog veel meer bruin als onder mijn Eekhoorn, die heeft vooral bovenop Bruine kleurtje.
Heb je volgens mij nog nooit gedaan nl…..
Bvd
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Er komt gelijk bij mij op:
Er worden kosten noch moeite gespaard!
Top dat je het zo aanpakt
Er zullen vast mensen zijn die willen discussiëren over het nut van zo’n mooi onderkantje maar niet alles is een financiële afweging.
En straks staat er een auto die niet alleen in showroom conditie is maar technisch ook 100%.
Er worden kosten noch moeite gespaard!
Top dat je het zo aanpakt
Er zullen vast mensen zijn die willen discussiëren over het nut van zo’n mooi onderkantje maar niet alles is een financiële afweging.
En straks staat er een auto die niet alleen in showroom conditie is maar technisch ook 100%.