Recordpoging Duitse A2 Club
Zoals al eerder aangegeven: interesse! Onduidelijk of ik t.z.t. ook daadwerkelijk mee kan, maar ik volg het plan met belangstelling.
- A2ColourStorm
Ik sluit me aan bij de opmerking van pyro-loe.
Ofwel, als ik kan en het is niet te ver richting Polen of Oostenrijk (dus wat centraler...), ben ik er voor in.
Ofwel, als ik kan en het is niet te ver richting Polen of Oostenrijk (dus wat centraler...), ben ik er voor in.
- RedSoxCoder
Kan niks beloven, maar als het me lukt ga ik er zeker heen! Als hoop ik dat de voorste dan niet ineens vol op de remmen gaat staan 

Lijkt mij ook leuk en dan zoveel mogelijk in colonne erheen rijden.
"Extra verkeersinformatie: er staat een A2 file op de A.. richting Duitsland. In tegenovergestelde richting is een kijkfile ontstaan van 30 km....."
hock:
Ook hier, niet al te ver van mijn bed show.
Gompie

"Extra verkeersinformatie: er staat een A2 file op de A.. richting Duitsland. In tegenovergestelde richting is een kijkfile ontstaan van 30 km....."

Ook hier, niet al te ver van mijn bed show.
Gompie
[quote="audietje"]Als het makkelijk aan te rijden is op een dag (en ook weer naar huis doe ik in principe mee.
Een Nederlands contingent lijkt me wel stoer
audietje[/quote]
Ik heb zo'n vermoeden dat de poging intussen wel geweest is? (na bijna een jaar later) :mrgreen:
Een Nederlands contingent lijkt me wel stoer
audietje[/quote]
Ik heb zo'n vermoeden dat de poging intussen wel geweest is? (na bijna een jaar later) :mrgreen: